- 21. 07. 2017 -
3. dan:
(2. del): Tittling: Musseumdorf Bayerischer Wald – Nacionalni rezervat BAVARSKI GOZD: Grafenau – Sankt Oswald – Nationalparkzentrum LUSEN: Tier-Freigelände – Altschönau (78 km)

Opis poti: Nadaljevanje na 2. del TRETJEGA DNEVA (21. 7. 2017) od poldneva naprej:
TITTLING: MUSSEUMDORF BAYERISCHER WALD – ob 12:00 sledi podroben ogled ene hiše, z verskimi predmeti, potem pa nadaljujemo še s preostankom hišic, ki si jih prej še nismo ogledali. Za konec se ustavimo še v muzejski trgovini, kjer ob 13:08 zapravimo 4,85 EUR za spomenike, potem še WC in ob 13:14, po skoraj štirih urah končno zapuščamo muzejsko vas. Ob 13:45 prispemo v 15 km oddaljeni GRAFENAU, kjer parkiramo za 2 uri – 1 EUR, malo se razgledamo, potem pa ob 14:11 končno izberemo restavracijo Zum Kellerman za kosilo, kjer ob 14:55 plačamo 20,80 EUR. Na mestni hiši opazimo štorkljo, potem pa se z avtom odpeljemo še gor na vrh do cerkve. Po ogledu ob 15:09 zapustimo Grafenau, ob 15:25 prispemo v bližnji SANKT OSWALD, kjer si najprej ogledamo istoimensko romarsko cerkev, potem pa še brezplačni muzej nacionalnega parka Bavarski gozd. Muzej je zelo moderen, je pa zanimiv že iz tehničnega dela – izvedbe, saj kaj takega v Sloveniji še nimamo. Ob 15:53 zapuščamo muzej in tudi Sankt Oswald, nadaljujemo v ALTSCHÖNAU, kjer se ob 16:20 zmenimo za prenočišče … pozvonimo, pride gospodinja, in nas pelje na vrh v zgornje nadstropje, nam pokaže sobo, pove ceno, da ključ … in odhiti dol, mi vzamemo ključ, in se odpeljemo dalje … najprej parkiramo na parkirišču 8, potem pa se odpeljemo na glavno parkirišče Narodnega parka LUSEN, kjer ob 16:29 parkiramo pred živalskim vrtom Tier-Freigelände, ter se do 19:40 sprehajamo po njem. Ker smo za biti v gozdu že kar pozni delček – jelene spustimo, sicer pa se bolj ali manj ogledamo vse živali, vsaj tiste, katere najdemo, Živalski vrt se namreč razteza na zelo velikem območju, in živali so tu kot v naravi … Večinoma so vse v ograji, le divje svinje – le med njimi praktično hodiš brez ograje … tudi med tistimi odraslimi. Ker smo dovolj pozni imamo srečo, parkiranja nam na koncu ni bilo potrebno plačati. Ob 20:01 končno razpakiramo v Altschönau, ter se ob 20:26 odpravimo na drug del vasi v lov za večerjo. Žal prepozno. Ob 20:36 spet nazaj v sobi … no pa saj kaj suhe hrane smo imeli tudi s seboj. Sledi večerja in počitek, za nami je bil lep a zelo naporen dan.

2. DEL - TITTLING: MUSSEUMDORF BAYERISCHER WALD - ogled te hiše

muezej Bavarskega gozda

Altschönau - in naše prenočišče

16:29 Nacionalni park Bavarski gozd - LUSEN - Živalski vrt Tier-Freigelände

pri rjavemu medvedu, ki pa ga ni bilo

vevrice so se prosto gibale po gozdu

in že smo pri pujskih - divjih svinjah

tudi ti so se prosto sprehajali okoli nas

končno konec ograje in smo ven od pujskov - na varnem