- 20. 07. 2017 -
2. dan:
PASSAU

Opis poti: Po zajtrku se ob 8:51 odpravimo na pot po mestu. Najprej zavijemo desno in gor do kapucinov k romarski cerkvi Marije Pomagaj. Ker je bila ravno sveta maša, se najprej sprehodimo okoli cerkve in si ogledamo lep pogled na Passau, potem pa si ogledamo še cerkev. Kupimo tudi dve razglednice za 1 EUR. Do Inna se spustimo po stopnicah polnih zahvalnih podob in križevega pota, ob Innu nadaljujemo do mosta za avtomobile, si pred njim ogledamo še cerkev sv. Severina, prečkamo Inn, ter se po strmih stopnicah vzpnemo do stolnice, kjer si za 2 x 2 EUR ob 10:22 ogledamo zakladnico, iz nje pa pridemo v stolnico, kjer si še enkrat ogledamo orgle. Potem pa nadaljujemo na WC 2x0,50 EUR. Ob 10:45 pot nadaljujemo do Mestne hiše, kjer ob 11:10 za 2 x 1,80 EUR sedemo na mini bus in se odpeljemo na drugo stran Donave na grad VESTE OBERHAUS. 11:28 – po plačilu vstopnine 2 x 5 EUR se prične ogled gradu. Ob 13:35 se kar po cesti spustimo dol proti centru, tako si ogledamo še reko Ilz ter pa zaprto cerkev sv. Salvator. Pod tunelčkom prispemo do Donave, jo prečkamo in že smo pri mestni hiši, kjer si ob 14:15 v Brauhausu privoščimo slastno kosilo za 27,80 EUR – golaž in slastna rebrca. Pri plačilu se natakarju zgodi manjša nevšečnost – ko vrne 2 EUR, mu ta padeta v preostanek golaža. Natakar vzame žlico, in srvetek, kovanec pobriše in na ga da. Ob 15:24 nadaljujemo z ogledom mesta in trgovinic, kupimo kartice za 4,8 EUR, znamke za 12,15 EUR, ter nekaj za večerjo 4,15 EUR. Na koncu si ogledamo še eno cerkev, potem pa čez most in okoli pokopališke cerkvice, po daljši poti nazaj proti domu, kamor prispemo ob 17:17 … kmalu zatem prične deževati. Ob 20:43 se prikaže mavrica, ob 21:12 pa se z avtom zapeljemo do mostu za 3 minute in si še enkrat od daleč ogledamo Passau. Potem pa nazaj na večerjo in k počitku, za nami je bil še en lep dan.

ob poti (8:51)

kapucinska cerkev Marije Pomagaj

pogled na Passau

ogled cerkve

dol po stopnišču z zahvalnimi podobami

ob reki Inn

cerkev sv. Severin

čez most za avtomobile

vzpon do stolnice

ogled ZAKLADNICE (10:22)

prihod v stolnico

vožnja z buskom (11:10)

VESTE OBERHAUS - ogled gradu (11:28)

pogled skozi okno

reka Ilz

čez Donavo

ogled cerkve

kosilo pred Mestno hišo (14:15)

nadaljujemo z ogledom mesta (15:24)

čez Inn

pokopališka cerkev

ločevanje odpadkov

potem pa k počitku (17:17)

mavrica - po dežju (20:43)

večerni PASSAU (21:12)

Potem pa večerja in počitek.