- 18. 02. 2017 -
Naravni rezervat Izliv Soče "Isola della Cona" - Planinsko Polje

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 8.30, in sicer po Dolenjski cesti, desno na Peruzzijevo in naprej po primorski AC, čez Fernetiče v Italijo in naprej po italijanski AC do izvoza Tržič / Gorica, kjer AC zapustimo. Čez Tržič nadaljujemo v smeri Gradeža, in v Bistrici pri semaforju zavijemo levo v smeri naravnega rezervata, kmalu prispemo na željeni cilj. (120 km in natanko 1:20 vožnje). Po plačilu vstopnine 5 EUR pa se naše raziskovanje prične NARAVNI REZERVAT IZLIV SOČE, tokrat se odločimo za krajši krog, za katerega porabimo 3 ure sprehoda v neokrnjeni naravi, vmes pa opazujemo ptice: sive gosi, pribe, kreheljce, mlakarice, žličarke, sabljarke in tudi zelo redko BELOLIČNO GOS. Na koncu nadaljujemo še čez kanal na drugo stran rezervata proti Tržiču, kjer se sprehodimo ob kanalu in Jadranskem morju. Ob 13:36 našo pot čez Tržič nadaljujemo čez Doberdob in kmalu prispemo v Novo Gorico, kjer si za 7,5 EUR (za dva) privoščimo slastno kosilo. Zadnji postanek ob 15:43 naredimo na PLANINSKEM POLJU, potem pa čez Logatec na AC in proti domu.

pogled na Nanos

velika jata ptičev

sive gosi

nasip pred rezervatom

Naravni rezervat - Izliv Soče

pogled iz prve opazovalnice

pot nadaljujemo

na novo imajo posebne opazovalnice za fotografe

POSEBNOST DNEVA - BELOLIČNA GOS

in že smo pri drugi opazovalnici

potem pa naprej

še enkrat na prvo opazovalnico