- 04. 03. 2017 -
DEKANIJSKO ROMANJE
Gospa Sveta - Vojvodski prestol- Brezje

Opis poti: Tokrat se priduržimo dekanijskemu romaju naše dekanije. Na pot se odpravimo ob 7:00 izpred župnijske cerkve Marije Pomočnice na Rakovniku, ter čez Trnovo nadaljujemo na gorenjsko AC. Prvi postanek naredimo na počivališču Voklo ob 7:30, potem pa nadaljujemo mimo Tržiča čez prelaz Ljubel v Avstrijo - na avstrijsko Koroško. Dan je bil lep, in bolj se približujemo našimo kršačanskim koreninam, lepše je bilo. Ob 10:30 prispemo do GOSPE SVETE, in se takoj odpravimo v cerkev, kjer naj bi bila ob 10:00 slovesna skupna romarska maša. Ker pa je tamkajšnji mežnar pozabil, da pridemo, smo vmesni čas zapolnili z molitvijo rožnega venca. Slovensa sveta maša pa se je začela ob 10:55. Po maši ob 11:45 smo imeli prosto - oz. pri avtobusih smo imeli skupno malico, potem pa smo imeli še časa zase do 13:15, ko smo nadaljevali do VOJVODSKEGA PRESTOLA. Po ogledu in skupinskemu fotografiranju 13:35 našo pot nadaljujemo po avstrijski AC mimo Vrbskega jezera do Karavanškega predora v Domovino. Bolj se približujemo Sloveniji, bolj oblačno je. Tik pred predorom prične deževati. Dež pa nas potem spremlja celo pot do doma. Ob 14:40 prispemo do Lovskega doma Stol, kjer imamo (naš avtobus) obilno slastno kosilo (preostali 4 avtobusi so imeli kosilo drugje). Po kosilu ob 16:45 pa nadaljujemo na BREZJE v baziliko Marije Pomagaj, kjer imamo ob 17:00 slovesne pete litanije. Ob 17:45 pa se počasi spravimo na avtobuse in se vrnemo na svoje domove. Za nami pa je bil zelo lep, duhovno bogat dan.

7:00 - cerkev Marije Pomočnice na Rakovniku

Tabor

Kovor

Tržič

in že se vzpenjamo proti Ljubelju

nadaljujemo proti Podnu in soteski Čepa

sledi spust in že prečkamo Dravo

Žihpolje

Celovec

GOSPA SVETA

sledi ogled cerkve

molitev rožnega venca

in končno pričetek slovesne svete maše

potem sledi skupna malica

potem pa imamo prosto, ter se vrnemo nazaj do cerkve