- 24. 09. 2016 -
Ribnica - Zadolje - Velika Gora - Travna Gora - Nova Štifta - Sodražica - Sveti Gregor - Perovo - Veliki Osolnik

Opis poti: Tokrat se odpravimo na obisk k sorodnikom, vmes pa si tudi kaj pogledamo. Na pot se odpravimo ob 15.00 po Dolenjski cesti čez Rudnik, Lavrico, Škofljico, ter naprej po stari Kočevski magistrali čez Pijavo Gorico, Turjak, Rašco, Male in Velike Lašče, Ortnek, Žlebič in končno prispemo v RIBNICO, zaustavimo se ob ribniškem gradu, ker je bila cesta kamor bi morali nadaljevati zaprta, po krajšem ovinku le pridemo na pravo in nadaljujemo v smeri Ugar in potem levo na ZADOLJE, kjer si ogledamo ljubko cerkvico Marije Pomagaj. Pot, ki kmalu postane makedamska in gozdna nadaljujemo ob vznožju VELIKE GORE, ter mimo Velikega Marinovca prispemo na TRAVNO GORO, kjer je okolica doma čisto zapuščena. Spustimo se desno (spet po "gozdni") cesti na NOVO ŠTIFTO, kjer se zaustavimo v cerkvi in ob svetih stopnicah. Potem pa dol in čez Zamostec levo prispemo v SODRAŽICO. Tu si ogledamo cerkev sv. Magdalene. Nadaljujemo na SVETI GREGOR na obisk, potem pa čez Brinovščico, Črnec in Zadnike prispemo na PEROVO. Nadaljujemo čez Pugled in Vintarje ter ob Črnem Potoku prispemo v Karlovico, kjer zavijemo levo in za šolo desno v Mišjo dolino. V Kneju zavijemo desno in potem spet levo na VELIKI OSOLNIK. Vračamo se čez Laze in Škamevec, Javorje in Ščurke po Želimeljski dolini do Pijave Gorice, potem pa nazaj proti domu. Za nami pa je zelo lepo popoldne.