- 22. 03. 2016 -
9. dan:
Forli - Naravni rezervat "Parco Naturale del Delta del Po: La Salina di Commachio - Valle Campo -
Goro - Gorino - Faro - Santa Guilia" - Donzela - Rakovnik (456 km)

Opis poti: Zjutraj po zajtrku ob 7:00 plačamo hotel (8 nočitev z zajtrkom za 2) 400 EUR, in ob 8:51 odidemo (stanje števca 107.857). Zapuščamo Forli po SS67, ter po SS16 mimo Ravene ter naprej po SS309. Prvi postanek naredimo v naravne rezervatu delte Pad v LA SALINA DI COMMACHIO, kjer si ogledamo prvi ptičji rezervat, potem pa še v VALLE CAMPO, kjer imajo še lepše urejeno za opazovanje ptic, le malo manj vetrovni in prijazno bi moralo biti, pa bi bilo. Ob 11:47 se vrnemo nazaj na SS309 ter po Via Romea nadaljujemo mimo Comacchio, Codigoro , kjer kmalu zavijemo levo v GORO, majhen, a zelo zanimiv kraj v delti Pada. Po ogledu cerkve nadaljujemo mimo pristanišča v GORINU, kjer si tudi ogledamo cerkve. Potem pa ob Padu navzgor in prek ladjic, čez »most« - zasebno cesto čez reko Pad (2,5 EUR) – potem pa se odpeljemo na 3,8 km oddaljeno FARO, kjer se Po di Goro izliva v Jadransko morje – no tu sredi ničesar, se ustavimo v restavraciji Ristorante il Faro, kjer si privoščimo mesno ploščo na žaru z ocvrtim krompirjem (20 EUR). Nadaljujemo naprej in na isti način za plačilo 2,5 EUR še čez most prek Po di Donzela ter se zaustavimo v SANTA GUILIA – cerkvica je bila žal zaprta, a je bilo poleg nje zanimivo pokopališče. Po nadaljujemo proti Proto Tole. Naš zadnji postanek naredimo ob ogledu cerkve v kraju DONZELA … potem pa ob 14:38 nazaj na SS309 in proti Benetkam ter na AC 10,50 EUR, potem pa se čez Gorico vrnemo v Domovino. Še postanek za WC, ter zadnji postanek – Lurška votlina na RAKOVNIKU ob 18:13, kjer se zahvalimo Mariji za srečno pot in uspešne opravke. Ob 18:26 se srečno vrnemo domov (108.313 km) – skupaj 914 prevoženih km … potem razpakiramo, ob 19:15 pa naprej na pevske vaje – generalko.

La Salina di Commachio

2. "most" čez Pad

Sveta Giulia

Donzela

Lurška votlina na Rakovniku (18:13)

-----------------------------------------------------------------------------------------------