- 20. 03. 2016 -
7. dan: Forli »Cvetna nedelja«

Opis poti: Po vstajanju in zajtrku ob 7:30 se ob 10.30 ponovno odpravimo na sprehod v park – tokrat nas pričakajo škorci in mlade račke mlakarice, pa seveda spet čaplja, ki je ogledovala zajčke. Ob 12:30 se vrnemo v hotel in nadaljujemo na kosilo, in sicer najprej v Buttrio (Ex Vittorino), kjer pa nam kajenje osebja in jedilnik, ki ga prav nič ne razumemo ni všeč, tako, da nadaljujemo mimo oratorija s. Sebastijana v Osteria, posebno restavracijo z izbrani pokrajinskimi jedmi. V pomoči z natakarjem se odločimo z specialiteto – meso pokrajinske govedi, namočeno 6 ur v vinu, krompir in plošča s siri in kozarec vina (31 EUR), nazaj grede se ustavimo še pri frančiškanih. Potem pa malo pred 15:00 že raziskujemo po parku. Ob 17:00 smo nazaj v hotelu, potem pa v stolnico k sveti maši. Ta je bila tokrat še posebej slovesna, saj je CVETNA NEDELJA. Slovesnost je ob somaševanju treh duhovnikov vodil tamkajšnji škof, pel pa je zbor. Potem si kupimo še kruh za večerjo 2,85 EUR, ter nazaj v hotel k večerji.

Forli

v parku

mlade račke - mlakarice

kosilo

spet v parku

pogled k Filipu Neriju

stolnica - slovesna sveta maša ob cvetni nedelji

-----------------------------------------------------------------------------------------------