- 19. 06. 2016 -
2. DAN
Forli - Ravenna - Mirabilandia: "Zoo Safari" - Forli

Opis poti: Ko vstanemo, ob 6:45 – najprej pogledamo skozi okno … in med golobi, galebi in kakšnim kosom opazimo nenavadnega goloba – s čopko, potem vzamemo fotoaparat in slikamo … in na sliki opazimo SMRDOKAVRO … in to kar sredi mesta. Ob 7:00 potem odidemo na tradicionalni italijanski zajtrk: rogljiček, čaj in kavo, potem pa približno ob 7:42 odrinemo na pot … po cesti SS67 v 25 km oddaljeno RAVENNO. Parkiramo ob 8:31 (0,50 EUR za 24 ur, saj je v nedeljo parkiranje brezplačno) na parkirišču pri stolnici. Potem se odpravimo do 2 min oddaljene stolnice v Raveni in si jo ogledamo. Malo pred 9:00 se odpravimo še v avto po dodatno garderobo, saj je bilo kar hladno, ter ob 9:00 nazaj v stolnico, kjer smo pri sveti maši. Po maši si še malo ogledamo stolnico in nadaljujemo do bližnje krstilnice, v katero samo pokukamo. Nadaljujemo mimo cerkvice sv. Marije od Križa do TICa, kjer pridobimo načrt mesta, in da za si lahko za 9,5 EUR / osebo ogledamo 5 najbolj znanih UNESCOvih umetnin (s plačilom ob ogledu prve umetnine). Sledi ogled cerkve sv. Frančiška, v kateri je bila ravno sveta maša, potem pa do bližnjega groba in grobnice slavnega Dante Aligherija in gledališča. Nadaljujemo do prve UNESCOve umetnine – tu kupimo vstopnice – 2x 9,5 EUR – bazilike s. Apolonija s čudoviti mozaiki. Po ogledu se odpravimo še na WC. Nadaljujemo naprej ob Via di Roma do Palače Teodorico, kjer občudujemo prekrasne mozaike, skoraj podobne tistim o Ogleju. Nadaljujemo po cesti naprej in prispemo do cerkve s. Marije pri vratih, tudi tu je bila ravno sveta maša, tako, da si cerkev ogledamo bolj od daleč, da nismo moteči pri obredu. Sprehodimo se mimo Mestnega muzeja do Novih vrat. Od tu po manjših uličicah nadaljujemo nazaj proti stolnici … oz. do drugega UNESCOvega spomenika krstilnice. Po ogledu le-te prične rositi, mi pa se odpravimo muzej poleg stolnice. Po ogledu neha deževati. Odpravimo se na Ljudski trg, kjer si v obljudeni restavraciji za 30 EUR privoščimo slastno kosilo: Mešano mesno ploščo in ocvrt piščančji zrezek s krompirjem. Oboje je bilo zelo okusno. Ob 13:21 nadaljujemo z ogledi. Najprej si ogledamo cerkev sv. Križa, zatem pa še zadnji dve UNESCOvi umetnini: Bazilko sv. Vitala in Mavzolej Gala Palacida. Ob 14:38 se že kar utrujeni vrnemo do avta. Nadaljujemo s panoramsko vožnjo po Raveni. Ob 15:00 se zaustavimo še pri gradu, potem pa Raveno zapuščamo in pot nadaljujemo po SS16 smer Rimini. Zadnji postanek naredimo v Mirabilandiji v ZOO Safari. Ob 15:38 – zadnji možni vstop je ob 15:45, tako da se tokrat ne odločimo za vstop – pa še utrujeni smo od Ravene. Vstopnina je 25 EUR / osebo s svojim avtom, oz. 15 EUR je najem njihovega avtomobila z mrežo + vstopnina. Nadaljujemo še malo naprej proti Cervia, ter tik pred njo zavijemo desno smer Forli. In sicer še v nakupovalno središče, kjer si za 4,18 EUR kupimo sestavine za večerjo. Po vrnitvi v naš hotel se najprej malo spočijemo potem pa se ob 18:31 odpravimo v mestni park »franco agosto« gledat zajčke (kunce). Ob 20:25 se vrnemo v hotel, ter si privoščimo hrustljavo večerjo. Potem pa k počitku.

Smrdokavra - kar iz okna hotela