- 19. 04. 2016 -
4. DAN
Forli - Naravni rezervat "Parco Naturale del Delta del Po: Ca Vecia - Valle Campo" - Codigoro - Ariano nei Polesine -
Adria - Cavarzere - Piove di Sacco - Vipava - Planinsko Polje – Ljubljana

Opis poti: Po zajtrku ob 7.30, do konca spakiramo in ob 8.30 zapustimo Forli in naš hotel. Med Forlijem in Raveno je rahlo deževalo, a bolj ko smo se bližali domu, lepše je bilo. Prvi postanek naredimo v rezervatu Ca Vecia, kjer se malo sprehodimo ob pragozdu, ko prične deževati do 9:31. Ob 9:53 se ustavimo v Valle Campo, kjer se kljub vetru sprehodimo ob lepo postavljenih opazovalnicah za ptiče, ko pridemo do konca pademo v zasedo komarjev, in sicer na vsakem kvadratnem centimetru jih je bilo okoli sto. Hitro se vrnemo do avta, kamor nam jih uspe spraviti tudi kakih 50 (komarjev) in ob 10:23 nadaljujemo mimo Commachia, kjer dotočimo za 30,40 EUR goriva ter ob 11:00 prispemo v CODIGORO, ob 11:46 se ustavimo v ARIANO NEI POLESINE, kjer si ogledamo cerkev, potem še enkrat dotočimo za 50,02 EUR goriva, sicer na črpalki piše ena cena, bencin pa vseeno plačamo za 1,577 Eur na liter, potem pa prečkamo Pad in prispemo v ADRIA. Ob 12:20 najdemo restavracijo, kjer čakamo kar nekaj časa, potem pride natakarica in nam ponudi vino, potem še čakamo in čez 15 minut dobimo jedilni list. No jedi se pričnejo s 25 EUR … potem hitro vstanemo in nadaljujemo z ogledom zanimivega mesteca. Ob 13:00 pri Coop najdemo restavracijo, kjer se za 17 EUR do sitega najemo. Potem pa nadaljujemo v zanimivo CAVARZERE ob 14:00. Zadnji postanek pred AC naredimo v ljubkem mestecu PIOVE DI SACCO ob 14:40 potem pa proti Dolo, kjer se vključimo na AC in malo pred 17:00 po plačilu 14,10 EUR prispemo v Slovenijo. Ker je bilo še svetlo in lep dan, se ob 17:20 ustavimo v VIPAVI in se sprehodimo do izvira reke Vipava, potem pa po AC nadaljujemo do Unca, in se ob 18:00 še malo zaustavimo na PLANINSKEM POLJU, potem po stari cesti do Vrhnike, potem pa po AC do doma, kamor prispemo ob 19:06 (števec km 109621). Za nami pa je bil krasen dan.