- 10. 09. 2016 -
Rabelj - Rabeljsko jezero - Log pod Mangrtom - Bovec - Slap Boka - Slap Kozjak - Drežnica - Kobarid - Most na Soči -
Oblakov Vrh - dolina Kanomlje - Gorenji Logatec

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 9:00. Najprej na končni 20-tke pobeeremo še četrtega člana, potem pa po Dunajski in Nemški cesti na gorenjsko AC, katero zapustimo pri Lipcah, nadaljujemo čez Jesenice in Kranjsko Goro ter čez Rateče v ITALIJO, malo pred Trbižem zavijemo levo in naš prvi postanek naredimov RABLJU, kjer si ogledamo obe cerkvi. Nadaljujemo do RABELJSKEGA JEZERA, potem pa čez prelaz Predel nazaj v Slovenijo. Po spustu se zaustavimo v LOGU POD MANGRTOM, in nadaljujemo v BOVEC, potem se ob cesti ustavimo ob SLAPU BOKA, potem pa ob Soči nadaljujemo v Kobarid, kjer Sočo prečkamo in se 5 km pred Drežnico zaustavimo na parkirišču. Peš ob Soči nadaljujemo do SLAPU KOZJAK, potem se vrnemo na parkirišče in z avtom gor v DREŽNICO, kjer si v tamkjašnji gostilni najprej za 36,5 EUR privoščimo slastno domače kosilo, potem si ogledamo še cerkev Srca Jezusovega in se spustimo v KOBARID, kjer se zaustavimo ob Soči. Nadaljujemo po tej strani Soče, čez Lador, Smast, Kamno, Volarje, Dolje ter končno Tolmin. Še postanek v MOSTU NA SOČI, potem pa čez Idrijo ob Bači in Slapom on Idrijci. V Dolenji Trebuši prečkamo Idrijco in se vzpnenoma na OBLAKOV VRH, potem pa se po DOLINI KANOMLJE (čez Gorenjo in Spodnjo Kanomljo) spustimo v Spodnjo Idrijo in kančno v Idrijo. Po glavni cesti nadaljujemo čez Godovič in Hotedršico v GORENJI LOGATEC, kjer se zaustavimo še ob cerkvi na hribčku. Nadaljujemo po stari cesti do Vrhnike, potem pa na AC in ven do izvoza Bežigrad, na željo četrtega člana (da bi šel še k nam) se odpeljemo čez mesto proti domu, kamor po lepem dnevu prispemo natanko ob 19:00.

po gorenjski AC

SLAP KOZJAK

DREŽNICA z Krnom v ozadju

DREŽNICA - čakajoč na kosilo

zelo okusno in slastno kosilo