- 13. 02. 2016 -
PTIČARIJADA 2016

Črnotiče - Podpeč - Bezovica - Kubed - Kubejska Varda - Marezige - dolina Rokave - dolina Dragonje -
Sečoveljske soline {Sečovlje - Seča} - Belvedere - Škocjanski zatok

Opis poti: Tokrat se odpravimo na prav posebno dogodivščino. Od doma se odpravimo ob 7.30 po Dolenjski cesti, desno na Peruzzijevo in po primorski AC do izvoza za Socerb. Pot nadaljujemo v smeri Podgorja, a že kmalu zavijemo desno v ČRNOTIČE, že pred vasjo se za kratek čas ustavimo, potem pa nadaljujemo mimo cerkve naravnost navzdol, kot da bi šli do železniške postaje, pri nogometnem igrišču zavijemo levo in naprej, ter na koncu desno pod progo in mimo ceste ki vodi do Marije Snežne. Pot postaja čedalje slabša, saj so na cesti visoke ovire nasutega peska (z nižjim avom bi težko prišli čez) potem pa kmalu pridemo v upostošenje - grozoto, ki jo je za seboj pustil požar po Kraškem robu. Najprej se sprehodimo do radijskega stolpa, od koder je lep pogled na Črni Kal ter Hrastovlje, potem pa se čez ovinek spustimo v PODPEČ, pot nadaljujemo pod progo v BEZOVICO, in tu spet dol proti Hrastovlju, a še pred izvirom Rižane zavijemi desno in potem levo v smeri Sočerge. Že prispemo v KUBED, in mimo pokopališča nadaljujemo do KUBEDSKE VARDE, še spust proti Svetemu Antonu, in že zavijemo levi čez Škofarje v MAREZIGE, kjer je lep razgled na morje. Nadaljujemo čez Babiče, kjer zavijemo levo proti Glemu, a še pred reko Rokavo zavijemo desno ter po DOLINI ROKAVE mimo Zupančičev nadaljujemo do Škrline, kjer se pri cesti za na Brič pridruži reka Dragonja. Nadaljujemo po DOLINI DRAGONJE in čez Dragonjo v Sečovlje, čez Slovensko mejno točko in pred reko Dragonjo desno v SEČOVELJSKE SOLINE, Po krajšem sprehodu nadaljujemo nazaj čez Slovensko mejno točko v Sečo, kjer si ogledamo še glavni del SEČOVELJSKIH SOLIN. Ker se je ura že približevala drugi uri ... se pričnemo vračati, oz. nadaljujemo čez Sečo in Lucijo mimo Strunjana na BELVEDERE, potem pa spust v Izolo in čez Žusterno prispemo v Koper, kjer čez Olmo prispemo na obvozno cesto in naš cilj - ŠKOCJANSKI ZATOK, še pred ciljem se parkrat zaustavimo na kolesarski stezi, potem pa končno prispemo do glavnega objekta - Ura je 14:00 - potem pa še kar čakamo, da se bo začelo. Čas na krajša ga. Bojana, vodja Škocjanskega zatoka. In Končno PTIČARIJADA je prišla h koncu - razglasitev zmagovalcev ... Naša ekipa se je uvrstila na zadnje 16. mesto ... pa vendar ni vse v tekmovanju ... mi smo imeli lep izlet ... zraven pa smo tudi "tekmovali" ... Bila je lepa in nepozabna dogodivščina, slikali pa smo vsaj 28 različnih vrst ptic ... ob 17.00 se po primorski AC vračamo proti domu.

ČRNOTIČE - pogled na morje in Rižano

taščica in ščinkavci

mimo odcepa za Marijo Snežno

tu pa se prične pogorišče

velika sinica

spust v dolino Rokave

šoja

skoraj suha struga Rokave

Dragonja - in tokrat kopna cesta (sicer je na tem mestu potrebno peljati čez vodo)

fazan

sraka

SEČOVELJSKE SOLINE ob Dragonji

Velika sinica in siva čaplja

mlakarice

labod grbec

galeb

... nekaj je v zraku ...

taščice

...

galebi

SEČA - SEČOVELJSKE SOLINE - rečni galebi

siva vrana

mala čaplja

mlakarice in vodomec

BELVEDERE - pogled na Izolo, Nanos, Prosek ...

ŠKOCJANSKI ZATOK - ob obvoznici

škorec

siva čaplja in kormorani

kormorani

labod grbec

bela čaplja in mala čaplja