- 08. 02. 2016 -
Velenje - Šoštanj

Opis poti: Na Slovenski kulturni dan se odpravimo kljub rahlemu rosenju, in sicer ob 8.30 po Dolenjski cesti do Rudnika, potem pa po Štajerski AC do izvoza Šentrupert-Polzela. Potem pa nadaljujemo desno čez Breg pri Polzeli v Polzelo, za gradom Porcija desno čez Založe, Andraž, Ložnico in Kavče v VELENJE. Naš prvi cilj je velenjski grad, in ko ga zagledamo sploh ne pogledamo na uro, ampak se kar zapodimo (z avtom) na vrh grajskega hriba. No prispemo ob 9:40, in ker se grad odpre šele ob 10:00 je bilo potrebno malo počakati. Sprehodimo se okoli gradu, družbo pa nam pri tem na bljižnjem drevju dela samec - Krivokljun. No in hitro mine 20 min. Sledi ogled gradu in muzejskih zbirk. Ob 11.30, po uri in pol temeljitega ogleda se spustimo v samo staro jedro v Hišo Mineralov, ki si jo pogledamo. Ob 12.30 sledi kosilo v McDonaldsu - in sicer zelo okusno in zelo sveže pečeno. Nadaljujemo do cerkve sv. Martina na hribčku, potem pa po tej strani proge mimo Velenjskega jezera v ŠOŠTANJ, kjer si ob 13:07 ogledamo še muzej usnjarstva. Potem pa ob 13:34 nadaljujemo še do naselja pod Pustim gradom in se za konec ustavimo še ob Družmirskem jezeru. Vračamo se po isti poti in domov pridemo v vetrovno Ljubljano. Za nami pa je lep kulturni dan.