- 02. 10. 2016 -
2. dan:
Forli - Bologna - Monteveglio – Forli

Opis poti: Na zajtrk se odpravimo ob 7:15, potem pa se kmalu odpravimo na pot, in sicer kar na AC, A14/E45 mimo Faenze in Imole ter po plačilu cestnine 4,80 EUR v BOLOGNO, kamor prispemo ob 9:06 – sledi panoramska vožnja skozi stari del in iskanje večjega parkirišča. Ob 9:32 končno parkiramo na parkirišču Stavecco. Mimoidoče povprašamo kje je staro mestno jedro, potem pa se odpravimo proti središču. Najprej mimo cerkve sv. Lucije, potem pa kmalu prispemo do dveh stolpov. Najprej si ogledamo cerkev sv. Bartolomeja ob 9:52, potem pa se odpravimo na glavni trg v stolnico sv. Petronia, po varnostnem pregledu, ob 10:23 vstopimo v stolnico, plačamo vstopnino za fotoaparat 2 EUR ter se sredi 2. berila pridružimo nedeljski sveti maši (sicer smo malo zamudili, vendar tako ali tako italijanščine ne razumemo nič). Po končani sveti maši si temeljito ogledamo stolnico. Nadaljujemo v TIC, kjer je potrebno vzeti listek in izbrati kaj želiš, potem se na monitorju prikaže naša številka in dobimo list A3 – zemljevid Bologne, če bi želeli še razlago, kaj si je vredno ogledati, bi morali po nov listek, in čakati v vrsti … Ob 11:37 nadaljujemo z ogledom mesta. Sledi ogled cerkve sv. Petra, potem pa še cerkve sv. Frančiška, kjer imajo na križnem hodniku razstavo orhidej. Nadaljujemo do sv. Salvadorja, kjer pridemo ravno na konec maše, kjer imajo ljudje pri maši s seboj kar pse n vrvici. Sledi ogled cerkve, in 13:11 odidemo na kosilo v restavracijo zraven cerkve – kosilo nas pride 27 EUR … potem pa je spet vse zaprto. Nadaljujemo mimo San Procolo ter do zaprte cerkve sv. Dominika. Sprehodimo se nazaj proti glavnemu trgu, kateremu pa se ne približamo preveč – zaradi varnosti nikoli ni dobro biti, kjer je masa ljudi … Nadaljujemo do manjše odprte cerkvice, kjer pa je en del plačljiv, nas pa povabijo v zgornje nadstropje, kjer si lahko brezplačno ogledamo ORATORIJ in zakladnico. Pot nadaljujemo do sv. Štefana – 14:34 kjer poleg zelo lepe cerkve pričaka pravo presenečenje. V križnem hodniku so napisana imena padlih vojakov iz 1. svetovne vojne: tudi tisti, ki so padli na območju Slovenije – po krajih: Vrtojba, Plave … Sredi Bologne zasledimo delček DOMOVINE. Nadaljujemo do cerkve sv. Mihele del Leprosetti, kjer pa se nahaja ruska pravoslavna cerkev … imeli so ravno obred, in je bilo zelo zanimivo. Ob 15:10 nadaljujemo nazaj do sv. Bartolomeja, kjer ugotovimo, da smo si cerkev že ogledali na začetku. Ogled naslednje cerkve in življenja sv. Cecilije, potem pa se ob 16:05 vrnemo nazaj do cerkve sv. Dominika. Splačalo se je priti nazaj in si cerkev ogledati. Ob 16:38 se vrnemo na parkirišče – plačamo 12 EUR, ter nadaljujemo ven iz Bologne proti Vignoli (vmes je bilo veliko cest zaprtih, saj so morali na stadionu imeti neko veliko dogajanje, saj je bilo povsod tudi na obvoznici polno na sredi ceste parkiranih avtomobilov, policajev in vojakov. Vmes se ustavimo še na bencinski črpalki – žal avtomatski, v odprtino vstaviš 20 EUR, potem izbereš številko svoje črpalko in potem tankaš do vrednosti. Nadaljujemo in tudi brez navigatorja, katerega nimamo – po lastni orentaciji pridemo na naš cilj – MONTEVEGLIO – Samostan Monteveglio. 17:51 – poleg samostana se tu nahaja tudi istoimenski narodni park – ob 18:00 se je pričela sveta maša, in pri njej ostanemo v Bologni manjkajoči del – do pridige … smo mislili, da bo maša zelo slovesna, saj so bili pevci in del orkestra … peli pa so samo uvod in alelujo (Gospod, usmili se, Slava in Psalm so bili brani). Ob 18.23 zapuščamo Monteveglio in se vračamo proti Bologni. V Forli po plačilu cestnine 6,10 EUR prispemo ob 19:40. Ustavimo se še v bližnjem trgovskem centru, kjer si nakupimo mesnine in kruh za večerjo, 7:77 EUR. Potem v hotel in k večerji in počitku. (stanje števca: 116.175 km), oz. 212 prevoženih km.

ob poti na AC

MONTEVEGLIO

samostanska cerkev

pričetek svete maše

potem pa proti Forliju in v hotel.

STROŠKI 2. dan
Večerja (20:01) 7,77 EUR
------------------------------------------
Stroški 2. dan (za dva) 79,67 EUR

Povezava na 3. dan (03-10-16)