- 31. 10. 2015 -
10. OBLETNICA DELOVANJA www.NaIzletu.Si ™

Limbarska Gora - Pogled - Sv. Mohor - Moravče - Studenec - Krtina

Opis poti: Za 10. obletnico praznovanja www.NaIzletu.Si ™ smo sprva imeli velike načrte, vendar se z Zahvalnega romanja v RIM vrnemo šele ob 01.30 zjutraj ... in smo bili čez dan še vedno utrujeni. Na pot se odpravimo po domačem kosilu, in sicer ob 14.00. Najprej se ustavimo na naši bencinski črpalki PETROL, pri plačilu smo razočarani in zgroženi - na blagajni PETROLa nas pričakata dve v čarovnice oblečeni prodajalki. Si sme PETROL to privoščiti. No potem nadaljujemo na Ljubljanske Žale kupit ikebano, ki jo nesemo na grob. Potem pa po štajerski AC do izvoza Krtina. Pri smerokazu za Studenec zagledamo sive čaplje, ter ustavimo in si jih ogledamo. Pot nadaljujemo naprej mimo Moravč na LIMBARSKO GORO, kjer si od zunaj ogledamo cerkev sv. Valentina ter lep razgled na okolico. Ker je bilo zelo vetrovno se spustimo malo nižje, kjer občudujemo lepote jeseni. Nazaj grede pred Moravčami zavijemo desno na POGLED, kjer najdemo lepo kapelico, potem pa po ozki makedamski cesti polno listja nadaljujemo v SV. MOHOR do istoimenske cerkvice na hribčku sv. Martina. Preseneti nas pa tudi, da je zraven cerkve še kmetija ter dom duhovni vaj (glede na stanje ceste do cerkvice. Ustavimo se še pri sv. Martinu v MORAVČAH, imamo srečo, saj so cerkev ravno krasili pred praznikom Vseh Svetih in je bila odprta. Potem po nazaj na STUDENEC do kapelice ter v bližnji Škocjan, kjer pa je bilo parkiranih veliko avtomobilov - očitno so imeli pogreb, tako, da nadaljujemo. Zadnji postanek naredimo pri sv. Lenartu in sv. Roku v KRTINI, potem pa na štajersko AC in proti domu, kamor prispemo ob 17.00. Za nami pa je lepo popoldne.