- 29. 04. 2015 -
Ocizla - Beka - Črnotiče - Črni Kal

Opis poti: Na pot se odpravimo po primorski AC do izvoza Kozina, potem nadaljujemo po stari cesti proto morju, ki pa jo že zapustimo na prvem smerokazu desno (smer Ocizla), kjer zavijemo desno čez Klanez pri Kozini ter kmalu prispemo v OCIZLO, se zapeljemo čez kraj in na koncu pri cerkvici sv. Marije Magdalene parkiramo avto. Skora tri urni sprehod nadaljujemo peš. Najprej se odpravimo po poto OCIZELJSKIH JAM, ter na kancu prispemo na makademsko cesto, tu zavijemo desno in prispemo v BEKA, mimo sv. Lovrenca ter po glavni cesti nadaljujemo nazaj v Ocizlo. Ko prispemo do avta, pri spomeniku nadaljujemo desno in kmalu prispemo na magistralo in Petrinje, tu mimo sv. Boštjana zavijemo levo čez Petrinjski Kras ter na koncu spet levo na Srednji Kras ter takoj desno in se mimo sv. Pavla spustimo v ČRNOTIČE. Parkiramo na koncu vasi pri igrišču, kjer si najprej privoščimo kosilo iz prtljažnika, potem pa mimo železniške postaje nadaljujemo na stari grad ČRNI KAL, nazaj grede se naberemo še špargelje potem pa se po uri in pol vrnemo do avta. Vračamo se čez predor Kastelec in primorski AC ter ob 15.30 polni nove energije prispemo domov.

OCIZLA

sv. Marija Magdalena

na naš BE (ME) so nas prišle pozdravit koze

po poti jam

OCESKA JAMA - KOROŠCA

in končno prispemo na makedam

pot nadaljujemo

(po tej poti se gre v Dolino Glinščice)

BEKA - sv. Lovrenc

nazaj nadaljujemo kar po asfaltu

in prispemo v OCIZLO

potem pa še nazaj po avto

in že smo pri avtu

čez PETRINJSKI KRAS

in že se spuščamo v ČRNOTIČE

parkiramo pri igrišču

ČRNI KAL - stari grad

še malo po kraškem robu

še ogled železniške postaje

potem pa se vračamo domov.

www.NaIzletu.Si ™ JASLICE REKE, JEZERA, SLAPOVI, IZVIRI, IZLIVI ... JAME PARKI (NARAVNI, ZOO ...) GRADOVI CERKVE KRAJI IZLETI po datumu KORISTNE INFORMACIJE ŽIVALI, ki smo jih srečali DRŽAVE - kje smo že bili Velikost strani se spreminja s tipko Ctrl + (za večjo) in Ctrl - (za manjšo sliko) - vse slike so last www.NaIzletu.Si ™... - ... vse pravice pridržane - © in ® www.NaIzletu.Si ™