- 28. 11. 2015 -
Bled - Brezje - Tabor

Opis poti: Tokrat se odpravimo k sveti maši na Brezje k Mariji Pomagaj, ob 21. rojstnem dnevu radia Ognjišče. In sicer se od doma odpravimo ob 7.30. Ob 7.45 na končni 20-tke poberemo še četrtega člana. Nadaljujemo po Dunajski in Nemški cesti, ko pridemo na gorenjski AC do izvoza za Lesce. Naš prvi cilj 8.20 - BLED. Na osrednjem parkirišču parkiramo za 6,10 EUR do 11:37 ... in že mimo Občine nadaljujemo do jezera. Sledi 5 km dolga pot okoli blejskega jezera. (naš fotosafari) okoli jezera zaključimo ob 11:07 - ko se iz parkirišča na Bledu odpeljemo na BREZJE, še hitro na WC in ob 11:15 smo že v cerkvi sv. Vida pri (15 minut zamujeni) molitveni uri za družine. Ob 12:00 se prične slovesna sveta maša, ki jo vodi mariborski nadškof Cvikl. Po končani slovesnosti se še na kratko ustavimo pri Mariji Pomagaj, potem pa nadaljujemo na TABOR pri Podbrezju, kjer naredimo zadnji postanek pri Žalostni Materi Božji. Potem nadaljujemo po gorenjski AC proti domu, kamor prispemo ob 14:15 ... sledi zasluženo kosilo.

ob poti - na gorenjski AC

Velika Zaka 9:35

pod Vilo Bled 10:08

pri Čolnarni 10:14

tale lepotička je Veliki Žagar (samica)