- 20. 06. 2015 -
Ljubljana "Muzejska noč"

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 17.00, in sicer ker je bilo ravno po dežju ob Dolenjski železnici, čez Karlovški most ter po vozni poti mimo Plečnikovih Šanc na grajsko planoto, okoli gradu in dol na Reber ter čez Čevljarski most in Novi trg pred Mestni muzej, kamor pridemo malo pred 18.00 uro. (že kakšen dan se prej pozanimamo in po telefonu povprašamo za vstopnice in 3-urni voden ogled po arheološki poti po Ljubljani) ... no na samo muzejsko noč, pa kljub temu, da vse jasno priše v zgibanki o tem ne vedo nič ... da se lahko sami sprehodimo po poti, in da je voden ogled šele ob 20.30 (do 21.00) v pol ure pa se vodeno ne pride do rimskega zidu in po rimski Ljubljani ... kar malo razočarani se v lepem sobotnem popoldnevu odpravimo v krajinski park Tivoli. Nadaljujemo čez Kongresni trg ter nas pri Državnem zboru, pred Mladinsko Knjigo čaka presenečenje - pav na prostem ... potem pa se ob 18.15 zaustavimo pred Parlamentom, in ker je bil odprt, se ob 18.30 udeležimo vodenega ogleda Parlamenta ... Nadaljujemo v krajinski park Tivoli, kjer nas pričaka velika družina zelenih žoln. Vračamo se po Cankarjevi in Čopovi na Prešernov trg, po Wolfovi in čez Novi trg na Breg. Potem pa čez Krakovski nasip in Hradeckega most, kjer nas na gasilski klančini pričaka polno mladih račk. Potem pa ob Ljubljanici do Špice, čez Hladnikovo brv in ob Ižanski cesti proti domu.

ob Dolenjski železnici

Špica

Hladnikovo brv

ob Ižanski cesti

www.NaIzletu.Si ™ JASLICE REKE, JEZERA, SLAPOVI, IZVIRI, IZLIVI ... JAME PARKI (NARAVNI, ZOO ...) GRADOVI CERKVE KRAJI IZLETI po datumu KORISTNE INFORMACIJE ŽIVALI, ki smo jih srečali DRŽAVE - kje smo že bili Velikost strani se spreminja s tipko Ctrl + (za večjo) in Ctrl - (za manjšo sliko) - vse slike so last www.NaIzletu.Si ™... - ... vse pravice pridržane - © in ® www.NaIzletu.Si ™