- 15. 02. 2015 -
Sveti Peter - Ljubljansko Barje

Opis poti: Na pot se odpravimo popoldne po kosilu ob 14.30, in sicer ob Dolenjski cesti mimo Rudnika, Lavrice, Škofljice, Pijave Gorice, kjer kmalu zavijemo desno za smer Vrh, prečkamo novi kraj (na tem mestu ga prej še ni bilo) Gradišče in prispemo pred VRH NAD ŽELIMLJAMI, kjer na koncu gozda parkuramo avto, ter se zaradi snega peš po cesti čez vas odpravimo do cerkve sv. Petra. Vmes se naužijemo svežega zraka in lepih pogledov na Krim, Golo, Visoko, Veliki Osolnik, sv. Primoža, Ahac, pa v daljavi Kremenco, srečamo Klemna iz Želimelj. Potem pa se po isti poti vrnemo k avtu. Pot nadaljujemo do Turjka, kjer se spustimo do Želimeljščice ter se ob njej navzdol peljemo do Želimelj potem pa po stari kočevski magistrali, kjer naredimo še par lepih posnetkov Ljubljanskega Barja. Vračamo se čez Škofljico po Dolenjski cesti proti domu.

par ptičev (od doma)

VRH NAD ŽELIMLJAMI

SVETI PETER

ko se spustimo od Turjaka

Ljubljansko Barje

ob Dolenjski cesti

www.NaIzletu.Si ™ JASLICE REKE, JEZERA, SLAPOVI, IZVIRI, IZLIVI ... JAME PARKI (NARAVNI, ZOO ...) GRADOVI CERKVE KRAJI IZLETI po datumu KORISTNE INFORMACIJE ŽIVALI, ki smo jih srečali DRŽAVE - kje smo že bili Velikost strani se spreminja s tipko Ctrl + (za večjo) in Ctrl - (za manjšo sliko) - vse slike so last www.NaIzletu.Si ™... - ... vse pravice pridržane - © in ® www.NaIzletu.Si ™