- 12. 09. 2015 -
Odranci - Turnišče - Bogojina - Tešanovci - Hotiza - Lendavske Gorice

Opis poti: Tokrat se s pevski zborom odpravimo na izlet, in sicer se malo pred sedmo zjutraj zberemo pred cerkvijo Marije Pomočnice na Rakovnik, ter se ob 7.00 odpravimo na pot. Že smo na Dolenjski cesti, mimo Rudnika, po jutranji molitvi in priporočilu za srečno vožnjo nadaljujemo po štajerski AC. Prvi postanek naredimo v Tepanju ob 8.15, potem pa mimo Maribora nadaljujemo na Prekmursko hitro cesto. Na počivališču Murska Sobota, se nam ob 9.15 pridruži še naš sopevec - organizator izleta. Prvi pravi postanek pa je v ODRANCIH, kamor prispemo ob 10.20. Najprej imamo sv. mašo, ki jo daruje naš župnik in dekan Mirko Simončič, sledi razlaga o zgodovini nastanka cerkve, ... (vso pot od Murske Sobote imamo zgodovinsko razlago PREKMURJA) ... Natanko čez eno uro pot nadaljujemo v TURNIŠČE, kjer se najprej zaustavimo v stari cerkvi, nato pa še v novi, kjer nas ob koncu sv. maše, pozdravi naš bivši župnik, soboški škof dr. Peter Štumpf, potem pa ponovno v stari cerkvi še tamkajšnji župnik. Tudi tokrat čez eno uro nadaljujemo, in sicer k sestram Klarisam, kamor prispemo ob 12.26, pred samostanom pa nas na naše presenečenje z Mariborčani pozdravi naš bivši župnik Franc Brečko in Tone Ciglar. Sledi ogled sester Klaris. Ob 13.12 nadaljujemo, ter ob 13.30 prispemo v BOGOJINO, spet so pred nami Maroborčani ... po ogledu cerkve peš nadaljujemo mimo pokopališča v TEŠANOVCE do turistične kmetije Lovrenčec, kjer nas čaka obilno in slastno kosilo, ogledamo pa si tudi posestev; divje in domače svinje, srnje, jelene ... Ob 16.40 se vrnemo do avtobusa in čez Turnišče, Dobrovnik, Odrance in Črenšovce nadaljujemo v HOTIZO, v bistvu bolj v Kot, kjer ob 17.15 prispemo do Halasovega križevega pota, in sicer se čez vseh 14. postaj popeljemo kar z avtobusom, ter za Halasa in vse žrtve zmolimo ob koncu, pri zadnji postaji. Ob 16.40 prek hitre ceste nadaljujemo v Lendavo, kjer za župnijsko cerkvijo, pred cesto za na grad zavijemo desno in še enkrat desno v LENDAVSKE GORICE. Najprej se ob 18.00 zaustavimo pri sv. Trojici, kjer si ogledamo cerkev in mumijo, čez 20 min nadaljujemo in imamo panoramski ogled novega razglednega stolpa, ob 18.30 pa prispemo do vinograda našega organzatorja, kjer sledi veselo druženje ob domači hrani in pijači. Ob 19.55 odrinemo iz Lendavskih Goric, ter se po hitri cesti in štajerski AC ob 22.20 vrnemo pred cerkev MArije Pomočnice na Rakovniku. Za nami pa je čudovit dan.

ob poti na štajerski AC

in se že peljemo

TURNIŠČE

ogled stare cerkve

ogled nove cerkve - sv. maša

samostan Klaris v Turnišču

in že nadaljujemo proti Bogijini

BOGOJINA

potem peš naprej

in že smo pred našo turistično kmetijo