- 01. 01. 2015 -
Stepani - Sveti Anton - Sirči - Hrvoji (Topolovec) - Belvedur - Žrnjovec - Koromači-Boškini - Trebeše - Marezige - Pomjan - Krkavče - Padna - Korte - Nožed - Izola

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 11.00, ko na končni 20-tke poberemo še četrtega, člana in že se peljemo po primorski AC. Pri Kozini dotočimo in odtočimo, potem pa AC zapustimo pri Črnem Kalu, prvi postanek pa naredimo v STEPANI, kjer se naužijemo lepega pogleda na Črni Kal in kraški rob - spustimo se kar v Rižano, a namesto levo ... zavijemo desno in prispemo v Dekane, kjer zavijemo levo na SVETEGA ANTONA, kjer si v cerkvi sv. Antona ogledamo jaslice. Čez Dvore nadaljujemo v smeri Kubeda in še nad Grašiščem zavijemo levo mimo Poletičev, pri Galantičev, in spet desno čez Butari, kjer pogledamo zemljevid kam naprej. Mimo smerokaza za Trebeše prispemo v SIRČI potem pa nadaljujemo čez Belvedure v HRVOJI do FIŽOLOVEGA TURNA - oz. do župnijske cerkve sv. Trojice v župniji Topolovec. Sprehodimo se do zvonika in okoli cerkve, potem pa še na pokopališče, kjer nam prijazna domačina povesta malo o kraju, pa kaj se kam vidi, pa o zgodovini ... Najdemo pa tudi na novo postavljeno turistično tablo, ki pa je zelo "ozko omejena" - pogled seže daleč na Nanos, Julijska Alpe in Dolomite, Trst, Tržič, Gradež - na tabli pa so označeni le okoliški grički. Pot nadaljujemo nazaj na BELVEDUR, ter v bližnji ŽRNJOVEC, kjer se zaustavimo ob kapeli ob cesti. Naslednji postanek - kapela v KOROMAČI-BOŠKINI, nazaj čez Sirči in še do sv. Martina v TREBEŠE. Potem pa nazaj čez Butari in Poletiči, kjer pa zavijemo levo čez Popetre, Trsek, Kozloviči, Bočaji in na naše začudenje namesto na Babiči prispemo v MAREZIGE, no pa saj je vseeno - saj smo na raziskovanju lepot naše Domovine - zaustavimo se najprej pri cerkvi sv. Križa, ki pa je tokrat zaprt, potem pa še na razgledni točki. Potem pa čez Babiče na POMJAN, kjer imajo preostali trije malico, potem pa spust čez Šmarje ter mimo Koštabone in Puče v KRKAVČE - najprej si ogledamo jaslice v muzeju na prostem, potem pa še v cerkvi sv. Mihaela, oddamo koledar Pavletu in si ogledamo še jaslice v vasi. Za konec se ustavimo še pri Krkavškem kamnu, in se oskrbimo z oljčnim oljem v bližnji oljarni. Nadaljujemo čez PADNO na glavno šmarsko cesto, ki jo prečkamo in naprej čez KORTE, ker pa se vmes pojavi lep pogled na soline zavijemo na NOŽED in se spustimo dol v Lucijo. Potem pa po glavni cesti v IZOLO na že zasluženo kosilo, še sprehod ob morju in že smo na AC nazaj proti domu. Za nami pa je zelo lep dan. Domov prispemo ob 19.00.

ob 00:00 - pogled na Ljubljanski grad

pogled na Padno

NOŽED

IZOLA

www.NaIzletu.Si ™ JASLICE REKE, JEZERA, SLAPOVI, IZVIRI, IZLIVI ... JAME PARKI (NARAVNI, ZOO ...) GRADOVI CERKVE KRAJI IZLETI po datumu KORISTNE INFORMACIJE ŽIVALI, ki smo jih srečali DRŽAVE - kje smo že bili Velikost strani se spreminja s tipko Ctrl + (za večjo) in Ctrl - (za manjšo sliko) - vse slike so last www.NaIzletu.Si ™... - ... vse pravice pridržane - © in ® www.NaIzletu.Si ™