- 31. 05. 2014 -
Bled "PRVI DAN ZA MAGNIFICAT" - jubilejni 1000. izlet

Opis poti: Na jubiljeni 1000. izlet se odpravimo na BLED, in sicer od doma oddidemo okoli 12.30 po gorenjski AC, ter na parkirišču na Bledu parkiramo ob 13.30 (5 EUR do 21.00), ter se odpravimo v župnijsko cerkev sv. Martina, kjer se ob 14.00 prične "1. dan za Magnificat). Vsi člani ekipe www.NaIzletu.Si ™ izhajamo iz župnije Marije Pomočnice na Rakovniku, (torej od Marije k Mariji ... in Marijin MAGNIFICAT) ... tudi urednik slovenske revije Magnificat je iz naše župnije), torej DVOJNO praznovanje 1000. izlet in 1. dan. Od parkirišča do cerkve je malo vetrovno in prične deževati ... Ob 14.00 se praznovanje prične. Najprej pozdravni nagovori, nagovor franskoske urednice, nagovor našega urednika in pozdrav Blejskega župnika, zraven pa ubrano petje pevskega zbora Adoramus iz Logatca, ter molitve iz MAGNIFICATA. Ob 15.00 sledi nagovor urednika in našega farana p. dr. Mirana Špeliča, ob 16.00 pa slovesna sveta maša, ki jo daruje predsednik Slovenske škofovske konference, škof msgr. Andrej Glavan. Ob 17.30 se romarji s pletnjami odpravimo k Mariji na Blejski otok (vožnja s pletnjo + slovenska potica = 10 EUR / osebo) - tokrat se na romanje (PRVIČ - po nekdaj stari Blejski navadi) odpravimo s križi na vsaki pletni ... vmes pa prepevamo Marijine pesmi ter molimo rožni venec. Na otoku sledi procesija v cerkev Obiskanja Device Marije na otoku, kjer imamo slovesne pete večernice, ki jih s frančiškani in bogoslovci vodi blejski župnik dr. Janez Ferkolj. Ob zaključku na dvorišču pred cerkvijo še nazdravimo ob žlahtni kapljici in slovenski potici, ob 19.30 pa se s pletnjami odpravimo nazaj na Bled. Naše praznovanje se je s tem končalo. Še kratek sprehod ob jezeru in že se veseli vračamo proti domu, kamor prispemo ob 21.30.

ob poti na gorenjski AC

BLED

"pred nevihto"

Bled - župnijska cerkev sv. Martina

pričetek 1. dneva za MAGNIFICAT ob 14.00

pozdravni nagovor in nagovor urednice

15.00 - predavanje urednika in našega farana p. dr. Mirana Špeliča

krajši odmor pred sv. mašo

16.00 - slovesna sveta maša

v procesiji dol k jezeru

pričetek romanja s pletnjami k Mariji - župnik dr. Janez Ferkolj med razlago o križih

in že smo na otočku

cerkev Obiskanja Device Marije

slovesne večernice

blagoslov z NAJSVETEŠIMI

še ogled cerkve

ter skupno druženje

ob 19.30 pa se vrcamo na pletnje

in že smo nazaj na kopnem

še sprehod do jezera

pa ena skupinska

potem pa TISOČIČ proti domu.