- 25. 01. 2014 -
Dolga Vas - Lendava - Hotiza - Črenšovci - Odranci - Beltinci - Murska Sobota

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 7.49, in sicer po Dolenjski cesti in naprej po Štajerski AC ter naprej po Pomusrki hitri cesti. Če odštejemo množico tovornjakov in par meglenih pasov je bil zelo lep dan. Na počivališču sv. Jurij ob Ščavnici naredimo postanek za WC, bi pa z avtom kamlu imeli drive in WC, saj je bilo parkirišče pred bencinskim servisom ena velika ledena plošča, no pa smo zaustavili pravočasno. Pot nadaljujemo naprej proti Dolgi Vasi in meji z Madžarsko. Zjutraj napovedano gnečo tovornjakov zaradi izločanja zaradi snega so med tem že odpravili, tako, da brez težav prečkamo mejo in natanko čez dve uri 9.50 prispemo v Lenti. Sledijo nakupi, potem pa se vračamo nazaj v SLOVENIJI. Prvi postanek naredimo v DOLGI VASI, kjer se zaustavmo na židovskem pokopaliču. In že smo v LENDAVI, kamor prispemo ob 12.27 (na parkirišče pred cerkvijo), no parkirišče je plačljivo do 13-te ure, torej vstavimo kovanec za 50 centon, in dobimo listek plačano do 27. 1. 2014: 8.27, dovolj časa za ogled LENDAVE. Cerkev zaprta, zato nadaljujemo iskat kosilo, po par m na križiču zagledamo tablo Troica 900 m, no in hodimo in hodimo, pločnika ni več, mimoidoči niso domačini, po cca 20 min hoje srečamo domačina, ki nam pove, da je to čez 500 m ... no po dobre pol ure hoje (prehodimo teh "900" m) in prispemo do restavracije, No splačalo se je naravni Telečji zrezek 5,4 EUR, tenstan krompir 1,4 EUR, in Pizza s tremi siri 5,4 EUR, hrana odlična in poceni. Ko si napolnimo želodčke nadaljujemo po spodnji poti proti avtu, V cerkev pridemo skozi stranski vhod in si za konec ogledamo še jaslice. Pot nas vodi naprej po stari cesti v HOTIZO, kjer si vljubki cerkvici ogledamo jaslice, potem še v ČRENŠOVCE, tudi tu je cerkev odprta, in še zunaj poleg Halasovega doma so jaslice. V ODRANCE pa prispemo ob 14.58, in ko želimo vstopiti na vhodu naletimo ravno na ženina in nevesto, torej jaslice odpadejo). že smo v BELTINCIH in končno v MURSKI SOBOTI, kjer si najprej v stolnici ogledamo jaslice, nato pa se ustavimo še pri našem škofu Petru, a ker na škofiji ni zvonca, po mobiju pa ga nismo želeli klicati, mu vrečko s koledarjem www.NaIzletu.Si, v upanju, da jo bo dobil, pustimo kar na vratih ... nadaljujemo na AC in proti domu. Za nami pa je zelo lep in prijeten dan.