- 17. 08. 2014 -
Trnje - Neverke - Stara Sušica - Nova Sušica - Žagar - Buje - Gornje Vreme - Vremski Britof - Famlje - Brežec - Otošče - Lozice - Strmec - Abram - Bela - Sanabor - Sinji Vrh - Višnje - Podkraj - Hrušica

Opis poti: Na pot se odpravimo malo čez 7.30 ter ob 7.45 poberemo še četretega člana na končni 20-tke. Že nadaljujemo po Ljubljanski obvoznici in naprej po primorski AC do izvoza Postojna. Pot nadaljujemo čez Rakitnik, Prestranek Selce, Petelinje do Pivke, kjer zavijemo levo v TRNJE ter ob 8.35 prispemo pred cerkev sv. Trojice. Najprej smo pri češčenju SRT potem pa še pri nedeljski sveti maši. Po maši si ogledamo cerkev, domačini (ko povemo od kod smo) so nas zelo veseli, 90-letnica, ki je prišla k maši s traktorjem nas celo povabi na kavo ... no vabilu se odpovemo in čez Klenik ter mimo sv. Lovrenca prečkamo Pivko in čez Kal nadaljujemo do sv. Antona v NEVERKE potem pa v STARO SUŠICO do sv. Janeza Krstnika, kjer se okprelčamo s slastnimi robidnicami, potem želimo nadaljevati čez vas v Buje, a ker je cesta preslaba se raje čez NOVO SUŠICO mimo sv. Ane vrnemo čez na glavno cesto in v Ribnici zavijemo desno. Vmes se ustavimo ob turistilčni kmetiji, ki pa nas bolj zaslišijo, kot prijazno sprejmejo. Nadaljujemo v BUJE do sv. Florjana, potem pa do Marije Vnebovzete v GORNJE VREME, ker prispemo ravno ob 11.30, smo od povzdigovanja naprej še do konca svete maše, potem sledi ogled cerkve. Ter že nadaljujemo do sv. Lovrenca v VREMSKI BRITOF potem pa še do sv. Tomaža v FAMLJE, zavijemo še na BREŽEC in si od zgoraj ogledamo Škocjanske jame, potem pa nadaljujemo proti Divači in mimo Semožeče v Razdrto, tu mimo sv. Trojice nadaljujemo po stari cesti, a še pred Rebrncami zavijemo v nižave - dol v OTOŠČE žal pa sv. Magdalene ne najdemo - nadaljujemo do sv. Frančiška v LOŽICE potem pa se povzpnemo na glavno cesto in po njej naprej, kmalu zavijemo desno gor proti Nanosu - cesta pa je na naše veliko presenečenje zelo lepa in asfaltirana. Na Širšem ovinku - STRMEC naredimo krajši postanek za fotografiranje potem pa mimo odcepa za Vojkovo Kočo na Nanosu (nepopisna gneča pločevine) nadaljujemo desno na ABRAM - Furlanovo zavetišče pri Abramu, kjer si privoščimo slastno in zelo okusno kosilo. Pot nadaljujemo po drugi strani - naprej smer Podkraj, vendar na križišču zavijemo levo in se zauatsvimo v BELI potem pa prispemo v SANABOR do sv. Danijela, tu si privoščimo slastne fige in že se vzpenjamo na Col - še ovinek na desno in čez Gozd in Kovk na SINJI VRH kjer si naužijemo lepot ... Soče, izliva Soče, Jadransko morje - Julijske alpe, potem pa nazaj na COL in dol čez VIŠNJE v PODKRAJ do sv. Marjete. Še zadnji postanek pri RIMSKI CESTI v HRUŠICI, potem pa čez Kalce v Logatec in na AC ter proti domu, kamor prispemo malo po 18.00. Za nami pa je čudovit dan.

na primorski AC

TRNJE - pogled na NANOS in sv. Trojico

župnijska cerkev sv. Trojice

90-letnica s svojimi "traktorjem"