- 10. 06. 2014 -
4. del: Punta Sabbioni - Torcello - Mazzorbo - Burano - Murano - BENETKE
(S. Cannaregio - S. Polo - S. Marco)
- S. Giorgio - Giudecca - Punta Sabbioni

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 4.20, a še pred odhodom imamo reševalno akcijo, pred garažo se je nahajal ptičji mladič, ki je čivkal pred vrati, verjetno je padel iz gnezda, in treba ga je bilo rešiti, preden smo zapeljali avto iz garaže. No končno. Malo po 4.35 poberemo še enega člana na končni 20-tke in že se peljemo po Ljubljanski obvoznici in naprej po primorski AC. Še postanek na Povirju za WC ter bencin in že smo čez mejo v Italiji. Nadaljujemo po italijanski AC mimo Tržiča in Palmanove, Ronhija do izvoza San Donna Noventa, kjer AC zapustimo. Za italijansko AC plačamo 7,40 EUR v eno smer. Pot nadaljujemo mimo San Dona di Piave, Eraclea in Lesolo, Lido di Lesolo, Cavalino ter mimo Treporti ob 7.34 prispemo v PUNTA SABBIONI, kjer parkiramo (5 EUR za cel dan) na varovanem parkirišču z zaščitno mrežo proti toči. Vzamemo vse potrebno iz avta se zaščitimo proti soncu in odpravimo v pristanišče. Ob 7.47:15 kupimo 4 ACTV (24 urne karte – »urbane«) 20 EUR na osebo (za 12 ur 18 EUR, oz 1 vožnja 7,5 EUR). Še malo počakamo in že potrdimo »urbano«, to je potrebno narediti pred vsako vožnjo na avtomatu in že se vkrcamo na VAPORRETI – linija 12. Z ladjico (beneškim avtobusom) nadaljujemo nazaj na Treporti, Burano in naš prvi cilj TORCELLO – najstarejši otok v laguni. Ura je 8.39 in že hodimo proti središču, ki je od samega pristanišča oddaljen slabih 15 min, ob glavnem kanalu mimo hudičevega mosta (Ponte del Diavolo) kmalu prispemo do Marijine katedrale, ki je bila zgrajena že leta 639. Ker smo 40 min prezgodni (cerkev za ogled odprejo šele ob 9.30) ta del izpustimo, se še malo ogledamo na okoli in se vrnemo v pristanišče. Ob 9.13 smo že nazaj v pristanišču, in čakamo ladjico, ki prispe ob 9.36. Naslednja postaja MAZZORBO (9.41), cerkev je žal zapuščena, park pa zaprt, tako da okoli in čez most nadaljujemo na BURANO (9.52), otok je znan po čipkah, malo se sprehodimo po otoku in občudujemo pisane hišice, še ogled cerkve, nakupi in počasi proti pristanišču. Ob 11.00 nadaljujemo z ladjico in ob 11.37 prispemo na MURANO, ta otok je znan po steklarstvu. Ker so nekateri že malo utrujeni z ogledom skrajšamo ter se ob 13.00 že peljemo proti BENETKAM. Najprej smo se mislili izkrcati na postaji Fondamente Nove, a se potem premislimo in mimo Orto nadaljujemo na S. Alvise 13.20 – SESTIERE CANNAREGIO – Židovski Geto, katerega si najprej ogledamo. Tu se ustavimo še v čisto običajni trgovini in za 3 Eur kupimo 4 pol litrske CocaCole. Nadaljujemo čez most Stebrov (Ponte dei Guglie) in si ogledamo cerkev s. Lucije, nadaljujemo v smeri proti železniški postaji, kjer pred njo prečkamo Canale Grande prek mostu Bosonogih (Ponte dei Scalzi) ob 14.24 in prispemo v SESTIERE POLO. Povprek po Benetkah nadaljujemo na most Rialto, kamor prispemo ob 15:10, ter prek njega na SESTIERE MARCO, ter ob 15.33 smo na Markovem trgu. Najprej si za 8 EUR privoščimo razgled z zvonika, zatem pa si ogledamo še baziliko sv. Marka. Sledi WC v najdražji restavraciji (samo WC seveda in to brezplačno), potem pa se pričnemo pregovarjati, če bi si ogledali še Doževo palačo. Odločimo se za najlažjo različico. Nadaljujemo mimo mostu Vzdihljajev v pristanišče, se ob 17.00 usedemo na prvo ladjico, ki pride mimo in se odpeljemo na krožno vožnjo po Benetkah. Pričenemo v kanalu s. Marka, nadaljujmo v kanal Grande proti Mestre, potem pa nazaj mimo industrijskega dela v Canale di Fusina, ter Canale dela Giudecca. Ob 18.19 se izkrcamo na S. GIORGIO, kjer si ogledamo cerkev. Potem ob 18.46 z ladjico na otok GIUDECCA na WC ob 19.00, cerkve si žal nismo mogli ogledati, saj je bilo ravno sredi svete maše. Z ladjico se ob 19.10 vrnemo nazaj v pristanišče s. Marka, potem pa se ob 19.12 že vkrcamo na 15-tko nazaj proti avtu. Ob 19.45 prispemo na PUNTA SABBIONI, pa do parkirišča do avta, ter nazaj po isti poti proti domu, kamor prispemo okoli 23.00. Za nami pa je enkraten dan.

krožna - panoramska vožnja po BENETKAH

in že se peljemo na 5-tki

19:45 - PUNTA SABBIONI

STROŠKI SKUPAJ - za ŠTIRI OSEBE
razdalja 2 x 253 km (bencin za 506 km)