- 06. 09. 2014 -
Ludberg "5. slovensko-hrvaško srečanje" - Maribor

Opis poti: Tokrat se pridružimo petemu slovensko hrvaškemu srečanju v Ludbergu – oz. obenem tudi dekanijskemu romanju. Ob 7.00 se zberemo pred cerkvijo Marije Pomočnice na Rakovniku, ter poberemo še sosednje Rudničane, ter se že peljemo po štajerski AC. Postanek na Tepanju potem pa pri Slovenski Bistrici AC zapustimo ter nadaljujemo čez Ptuj, nadaljujemo po delu AC smer Podbrežje, ki pa se kmalu konča. Nadaljujemo ob Ptujskem jezeru do Spuhlje ter prek kanala HE Formin čez Bukovce, Stojnci ter naprej ob Dravi in pod gradom Borl čez mejni prehod Zavrč na Hrvaško. Čez Varaždin v romarsko središče LUDBERG, kamor prispemo malo po 10.00 uri. Kmalu po našem prihodu, ko se razporedimo se prične procesija in slovesna sveta maša. Po končani slovesnosti se zberemo pri avtobusih in nadaljujemo nazaj v Slovenijo. V Stojnci v gostilni Pri Ribeku imamo zelo okusno kosilo. Potem pa nadaljujemo nazaj do Spuhlje in čez Ptuj ter Hajdino v MARIBOR, kjer s petimi litanijami Matere Božje zaključimo naše romanje, in sicer v župniji Sveti Janez Bosko – pri našem bivšem župniku. Za konec si ogledamo še mladinski center, potem pa se po štajerski AC vračamo proti domu, kamor prispemo ob 20.30. Za nami pa je lepo in bogato doživetje.

pogled na Ptuj

Drava in grad Borl

Hrvaško romarsko središče - LUDBERG

procesija

slovesna sveta maša

in že se vračamo proti Sloveniji