- 24. 03. 2012 -
Črni Vrh - Vrh Gore - Col - Sinji Vrh - Kovk - Otlica - Predmeja - Lokavec - Vipavskl Križ

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 8.30, in sicer po primorski AC do izvoza Logatec, čez Logatec in naprej mimo Kalce desno po glavni cesti za Idrijo. Sledi Hotederšica in že smo v Godoviču, kodor zavijemo levo (smer Col). Prvi postanke naredimo v ČRNEM VRHU, kjer se zaustavimo, in si ogledamo cerkev sv. Jošta, nato pa nadaljujemo na Vrh Gore, kjer se zasuatvimo ob kapelico, kmalu prispemo v COL, tu si ogledamo cerkev sv. Lenarta, in že nadaljujemo proti Predmeji. Peljemo se mimo Gozda in že zagledamo tablo SINJI VRH, takoj zavijemo proti vrhu. V lepem vremenu mora biti zelo zelo lep razgled, tokrat je bolj megleno, a vseeno se precej vidi. Nadaljujemo dol v KOVK do kapelice in že smo na cillju - OTLICA in cerkev Angela Varuha, nadaljujemo v PREDMEJO, kjer je še lep razgled in že se spuščamo po cesti v dolino. Cesta je nova, saj so staro po plazu kar ukinili ... že smo v LOKAVCU pri sv. Lovrencu, imamo srečo, saj so vse cerkve na praznik Gospodovega Oznanjenja odprte ... in v Ajdovščini, kjer zavijemo na AC ... sledijo nakupi v Smartu in Coopu, potem pa nazaj v Slovenijo, AC zapustimo v Selu ter čez Poroče in Dobravlje prispemo na zadnji cilj VIPVASKI KRIŽ, ogled kraja in cerkva potem pa na AC in domov, kamor prispemo ob 15.00.