- 18. 08. 2012 -
Tamar - Planica - Rateče - Podkoren - Gozd Martuljek - Dovje

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 8.15, po gorenjski AC do izvoza Hrušica in naprej mimo Kranjske Gore in Zelencov v Rateče, kjer zavijemo levo v Planico. Po plačilu 2 EUR parkiramo avto in se peš odpravimo v TAMAR, najprej si ogledamo kapelico, potem pa se sprehodimo do slapa ČRNE VODE ... nazaj grede se ustavimo še pod izvirom Nadiže, in že se po drugi gozdni stezi vračamo nazaj v PLANICO, kjer si v koči RTV privoščimo kosilo (po 5 urah hoje je bilo to že nujno potrebno) ... potem pa nadaljujemo v RATEČE, kjer si ogledamo cerkvi ... potem pa se zaustavimo še pri cerkvi v PODKORNU, in že mimo Kransjke Gore nadaljujemo v GOZD MARTULJEK, tu naredimo le krajši postanek, slapove in Srednji vrh tako pustimo za prihodnjič. Zadnji postanek pa naredimo v DOVJAH, potem pa na AC in proti domu ... za nazaj nas preseniti kolona, ki sega od Jesenic proti Karavnkam ... Domov se vrnemo ob 16.45, za nami pa je enkraten dan.