- 18. 07. 2012 -
3. dan:
Weizen - Bonndorf - Donaueschingen - Hüfingen - Villingen - Triberg - Titisee - Feldberg - Scluchsee - Höchenschwand

Opis poti: Končno SCHWARZWALD; WEIZEN: zajtrk 7.30, ob 8:12 plačilo nočitve z zajtrkom in 8:15 smo že na poti. Mimo Schwaningena in Wellendingena prispemo ob 8:36 v BONNDORF, najprej si ogledamo grajsko kapelo, zatem gradič (razstava v njem bi se odprla šele ob 10.00), potem pa še gor (z avtom seveda) do cerkve, Cerkev je bila zelo lepa, za konec pa še po prospekte na turistične informacije, zraven pa si čez cesto ogledamo še mestno hišo. Ura je 9:18 in počasi gremo naprej (desno) mimo Bolla in že prispemo v naravni park doline WUTACH, samega rezervata se nekoliko ognemo, tako da pot nadaljujemo čez Rosshütte, Münchingen, Ewattingen. Pri Wutachmühle prečkamo reko Wutach in nadaljujemo po njenem desnem bregu navzdol čez Aselfingen Achdorf in prispemo v Blumberg, tu pa na AC desno gor in mimo Behla kmalu prispemo v DONAUESCHINGEN (10:05). Kraj je znan po izviru Donave, no dve reki (potoka se združita) in na bolj »neuglednem« mestu (zraven je AC) nastane Donava. Avto parkiramo v samem centru, ter se najprej ustavimo na turističnih informacijah, sledi ogled cerkve in DONAUQUELLE – spominski vodnjak »kakor« začetek Donave, ki svojo pot prične na nadmorski višini 678 m in je 2840 km oddaljena od svojega izliva v morje), grad si ogledamo le od daleč, saj je v zasebni lasti, potem se vrnemo nazaj do avta, prestavimo uro in nadaljujemo najprej v trgovino, kjer zapravimo 11,08 EUR za spominke, potem pa gor do zanimive mestne hiše, pa dol čez Brigach, do evangeličanske cerkve (v njej ravno vadijo za orgelski koncert), pa nazaj čez Brigach mimo pivnice do avta, peljemo se mimo gradu in parka na parkirišče, potem se peš odpravimo na sotočje Brigach in Breg (11:32) (kjer nastane Donava), primerjali bi ju lahko z izlivom Ižice v Ljubljanico, le da je Brigach velikosti Gradaščice in Breg Galjevca … Na mestu nastanka Donava sta 19. 6. 1939 imela zlato poroko Irma in Max Egon. No po ogledu se ob potoku Brigach v park (11:53) in se po njem sprehajamo do 12:29. V parku imamo kar srečo, saj naletimo na skupino gosakov, ki so se pripravljeni spopasti z nami, vendar jih glasovno premagamo … sledi promenada vseh v vodo in poražen mimo(hod). Se pa spoprijateljimo tudi z eno taščico. Ko pridemo do avta, se po AC (vračamo) čez Donavo nazaj 2 km do zgodovinsko starega mesta HÜFINGEN (12:46), je pa to ednini kraj, ki nas na tem raziskovanju ne privlači .. v njem ni nobenega življenja, zelo prazno mestece. Je pa res, da že na parkirišču zagledamo en avto, ki ima na pločevini luknje od toče v velikosti tenis žogic. Najprej si ogledamo cerkev, potem pa se sprehodimo po starem delu mesta do mlina, potem pa v mestno hišo, in po zadnji strani do gradu, potem pa počasi do avta (13:21). Pot nadaljujemo spet nazaj (tokrat gor) mimo Donaeschingen v bližnji VILLINGEN – Schwenningen (13:54). Tu se sprehodimo čez mesto si ogledamo mogočno cerkev in si za konec privoščimo še kosilo 15 EUR (14:24), za parkiranje v garažni hiši pa odštejemo 3 EUR do (15:17). Pot nadaljujemo naprej mimo Mönchweiler, Königsfeld, St. Georgen in ob 16:03 prispemo v TRIBERG, kjer se nahaja najvišji nemški slap. Vstopnina pride 3,5 EUR / osebo, in sledi sprehod ob slapu, sprehodimo se vse do Bergsee, potem pa se vrnemo nazaj po isti poti. Sicer smo mislili priti do Wallfahrtskirche, vendar bi morali iz parka ven in nazaj po cesti .. V parku imajo tudi pustolovsko-adrenalinski park, lahko pa se kupi tudi arašide (kikirikije) za hranjenje veveric … čista avtohtona hrana v nemškem naravnem parku za veverice. Sledi ogled trgovinic s spominki, in ob 17:13 smo pri avtu, za parkiranje damo 3 EUR, in že nadaljujemo naprej, in sicer kar mimo Bergsee-ja ter naprej Schönwald, Furtwangen, Waldau. Ker je vmes do Titisee obvoz, nadaljujemo po nekoliko krajši poti čez Legennordnach in Neustadt, kjer zavijemo desno v TITISEE (18:14), parkiramo (30 min je brezplačnih), in se sprehodimo, do zelo znanega Titisee, ni kaj dosti videti, saj je zelo turistična destinacija: sami hoteli, spominki, ladjice … točka za zapravljanje … hitro se vrnemo nazaj do avta (pridemo v 30 min), torej ne plačamo nič in smo ob 18:42 že na bližnjem FELDBERGu (1493 m) – torej na najvišji točki SCHWARZWALDA, po kratkem ogledu (saj je že precej pozno, in si je potrebno najti prenočišče), se vračamo nazaj do Bärentall, kjer zavijemo desno in čez Altglashütten in Aha prispemo ob 19:04 do SCHLUCHSEE, tu se ustavimo, in se v hotele pozanimamo za spanje … imajo prosto, soba z balkonom, s pogledom na jezero (za nočitev) pride 160 EUR / osebo … brez pomisleka nadaljujemo naprej čez Seebrugg in Schönnenbach, tu dobimo sobo za 35 EUR / osebo, vendar je ob cesti in nam ni všeč. Nadaljujemo naprej in se končno ob 20:05 nastanimo za 33 EUR / osebo. Smo v HÖCHENSCHWAND … sledi sprehod čez kraj, najprej do cerkve, potem pa v park, kjer imajo pihalni orkester … na 1001 m nad morjem uživamo v prijetnem vzdušju, še kratek sprehod in ob 20:40 se odpravimo k počitku. Za nami je še en, sicer naporen, a zelo lep dan.

WEIZEN - SCHWARZWALD (po zajtrku)

BONNDORF (8:36) - grajska kapela

grad

BONNDORF - cerkev

Mestna hiša

DONAUESCHINGEN (10:05)

grajski park

ogled cerkve

še grad (ta je v zasebni lasti)

DONAUQUELLE - simbolični začetek Donave

Mestna hiša

evangeličanska cerkev

pot ka nastanku Donave

začetek DONAVE

park

grad (tisti v privatni lasti)