- 17. 07. 2012 -
2. dan:
Neuravensburg - Bregenz - Altenrhein - Roschach - St. Gallen - Oberbüren - Fraunfeld - Rheinfall - Schaffhausen - Weizen

Opis poti: NEURAVENSBURG: zajtrk ob 7.00, še plačilo nočitve: 30 EUR / osebo) in ob 8.00 smo že novim dogodivščinam naproti. Nadaljujemo čez Roggenzell in čez Weißenberg kmalu prispemo v letoviško mestece LINDAU (tega smo si že ogledali 22. 7. 2008 na izletu 196), torej se sedaj le peljemo čez, ter se držimo čim bolj jezera, ki je na naši desni strani. Še Zech in že smo v AVSTRIJI ob 8:29, kjer natočimo za 80 EUR bencina, še Lochau in že je tu BREGENZ (za parkiranje damo 1,8 EUR), in že sledi ogled mesta, najprej mogočne cerkve na hribčku, ki je zelo podobna naši Rakovniški … potem se spustimo nekoliko dol in po drugi strani spet gor na hrib sv. Martina in ogled starega dela mesta, za konec še Martinov turn in že se spustimo v novi del, še ogled mestne hiše pa ene cerkvice in že smo nazaj pri avtu (10:03) i… ter pot nadaljujemo ob Bodenskem jezeru, čez Hard in že smo na meji, kjer nas niti ne pogledajo in končno v Švici. Ker ni nobenega smerokaza kam do St. Gallen(a), ta se nahaja bol v notranjosti, zaustavimo mimoidočega kolesarja, ki nas kar v hrvaščini usmeri v pravo smer, seveda logično desno gor ob Bodenskem jezeru (seveda po švicarski strani). Sledi Höchst in že smo v ALTENRHEINu, na cesti pred nami prometna nesreča, Tovornjak se od zadaj zaletel v avto, enega poškodovanega držijo ob cesti … čakajo na reševalce in policijo … mi nadaljujemo do bližnjega krožišča, in se takoj za njim ustavimo ob HUNDERTWASSERjevem počivališču (10:52) (tudi tu smo že bili, 23. 7. 2008), po kratkem ogledu nadaljujemo in se ustavimo še v RORSCHACHu (11:10), da si še malo pogledamo Bodensko jezero … pa od daleč Lindau in Friedrichshafen … in že nadaljujemo v notranjo Švico … (omejitve kraj = 50, izven naselja = 80), na AC (pa za 1 dan prehoda čez Švico nismo šli, saj ni nobenega smisla) … Ura je 11:26 in že smo v ST. GALLENu, najprej se ustavimo pri mestni cerkvi sv. Laurencija, izven mesta … najbolj »grozljivo« pri švicarskih cerkvah je dejstvo, da so vsa vrata avtomatska (odprejo, in zaprejo za teboj se samodejno – senzorsko) … in nikdar ne veš, če se bodo ven grede tudi zares odprla … No in končno 12.13 – staro mestno jedro in St. Gallen, ki je zares veličastna cerkev … zelo mogočna, in vsekakor vredna ogleda … Za parkiranja damo 2,5 EUR, tu pa si privoščimo tudi kosilo (bolj fast malico) za 8 EUR. St. Gallen zapustimo ob 13.16, in že nadaljujemo mimo Gossau. Naslednji postanek naredimo ob 13:54 v cerkvi sv. Ulriha v OBERBÜREN … zelo zanimiva cerkev … po naše bi rekli »Plečnikov stil« zanimivo pa je tudi pokopališče, saj imajo vsi grobovi enake rože … Ob 14:01 smo že na poti mimo Wila, Münchwillen, Wängi, Matzingen, in ob 14.40 se že ustavimo v FRAUENFELDu. Sledi sprehod čez mesto, ogled dveh cerkva in sprehod okoli mestnega gradiča. In ob 15:06 smo že pri avtu (za parkiranje damo 2 EUR) in že nadaljujemo mimo Uesslingen, Gisenhard, Benken in že smo ob Renu, konkretneje 16:04 RHEINFALL – slapovi na Renu. Po plačilu vstopnine 10 CHF = 8 EUR se pričnemo spuščati proti veličastnem in mogočnem Renu … To je res prava dogodivščina, in nam bo ostalo še dolgo v spominu … v spodnjem delu je možna tudi vožnja z ladjico, a to zna biti zelo mokra pustolovščina, smo raje ostali na suhem … na sredini je tudi otoček, kamor se, da le z ladjico … Ko se vrnemo nazaj si ogledamo še grad in razstavo v njem ter pa bližnjo cerkvico … še po magnetek za 7,5 EUR, potem pa k avtu (17.10) in naprej, oz. v tem primeru nazaj v bližnji SCHAFFHAUSEN. Sledi sprehod po glavni ulici, ustavimo se pri urarju, ki nam da zemljevid mesta, in nas usmeri do gradu. Sledi ogled mesta, cerkve in vzpon čez vinograd na grad … Trud stopnic in klanca v najbolj vročem dnevu (23 stopinj) je bil poplačan z lepim razgledom na mesto, Ren ter daljno okolico, še spust v center in počasi do avta (18:18) … sledi vožnja poroti Nemčiji, in sicer čez Bargen, ko prispemo tik pred mejo (za nami več čas vozi starejši nemški par) pridemo do gradbišča (cesta zaprta in obvoz), nekaj časa vozimo levo in pridemo nazaj v Schaffhausen … zaustavimo avto in vprašamo starejši nemški par, ki nam še vedno sledi kaj zdaj: pravita desno) … mi v neznano onadva pa ves čas za nama … sledi vožnja čez Beringen, Lhningen, Siblingen, Schleitheim in končno pridemo v Sthlingenu v Nemčijo, kjer zavijemo desno (na meji ni nikogar), vozimo naprej, in v prvem možnem križišču zavijemo levo. Nemški par smo srečno pripeljali v domovino – Nemčijo … smo prav zadovoljni, da smo Nemca pripeljali domov … no par se nama s trobljenem zahvali in nadaljuje proti Vilingenu, mi pa se ustavimo ob prvem Penzionu ob cesti, da smo v WEIZENu v SCHWARZWALD ugotovimo šele pozneje. Nočitev z zajtrkom pride 36 EUR / osebo, ni ravno poceni … a z iskanjem okoli bi porabili toliko več bencina, in časa. Najprej se nastanimo, sledi sprehod po okolici ob 20:54 pa si privoščimo večerjo (12,50 EUR), sledi počitek, saj je za nami še en prekrasen dan.

NEURAVENSBURG (po zajtrku)

ob Bodenskem jezeru proti Lindau in naprej v Avstrijo

BREGENZ

ogled cerkve, ki je precej podobna Rakovniški

pogled na Lindau (v Nemčijo)

ogled starega dela Bregenza

MARTINOV TURN - in cerkev sv. Martina

spust v dolino

samostan Klaris

kapucinska cerkev

lurška Marija v kapeli poleg cerkve

stolnica

presenetljivo - ti zabojniki so "SAMOSTAN" v njih pridevajo klarise, vsaka v svoji "celici"

Cerkev sv. Križa ob jezeru (v središču novega Bregenza)

in že v ŠVICI

Altenrhein - HUNDERTWASSER - počivališče (10:52)

RORSCHACHu (11.10) - Bodensko jezero in Zeppelinov muzej na drugi strani

ST. GALLEN - sv. Laurencij (11.26)

ST. GALLEN - center

evangeličanska cerkev

ST. GALLEN

Sv. Ulrih v OBERBÜREN (13.54)