- 16. 07. 2012 -
Allgäu (Kempten) – Isny im Allgäu - Eglofs im Allgäu - Neuravensburg

Nujni pripomočki:
SLO letna vinjeta, AVS letna vinjeta, EKO nalepka, Parkirna ura

začetno stanje števca: 61979 km, končno stanje števca = 64382 km č skupaj 2393 km

Opis poti: Na pot se iz Ljubljane odpravimo ob 5.15 zjutraj, in sicer ob Dolenjski železnici, kjer zavijemo desno na Peruzzijevo cesto in se vključimo na AC ter nadaljujemo proti Gorenjski. Prvi postanek naredimo na bencinski postaji Voklo ob 5:44, kjer natočimo za 75 EUR bencina. Pot nadaljujemo naprej po gorenjski AC in se ustavimo ponovno ob 6:12 tokrat na Jesenicah, kjer dotočimo še za 7,01 EUR ter imamo postanek za WC. Nadaljujemo naprej, in ob 6:17 smo že pred predorom Karavanke, kjer odštejemo 6,50 EUR, še par km in že smo v Avstriji. Že prej zanimivo vreme, se prične spreminjati … malo sončka, malo megle, malo dežja … ob 7:16 sledi plačilo turskih predorov … kmalu za tem pa pred tunelom na nasprotnem vozišču zagledamo gasilsko vozilo z lučkami na sredi AC … pod cesto pa skupaj vlačilca avtodom in na avtodomu osebni avto. Očitno se je zgodilo nekaj groznega … no do Salzburga v nasprotno stran ni bilo nič prometa, le med predori dolga kolona (zaradi nesreče seveda) … Nekje pred Halleinom si privoščimo kratke počitek za WC (0,50 EUR) potem pa nadaljujemo mimo Salzburga in naprej proti Nemčiji. Na parkirišču ob AC ob Kimskem jezeru naredimo nekaj daljnih posnetkov moškega in ženskega otoka ob 8:54 in že se peljemo naprej. Malo pred Münchenom se ustavimo za WC 2 x 0,70 EUR (sicer sam WC je samo 0,20 EUR … preostalih 0,50 EUR pa lahko potem po opravljeni potrebi unovčiš na bencinski črpalki) … sledi vožnja po AC čez München … zelo zanimiva vožnja, AC gre mestoma čez center, kjer pa je bilo eno veliko gradbišče, vožnja, sicer tekoča, poteka pri hitrosti 20 km/h … No pa tudi to je minilo … nadaljujemo z vožnjo proti našem prvem cilju Memmingen … a kaj kot ob cesti zagledamo lepo tablico s samostanom Andechs … in to nas premami, da zavijemo za AC (pa tudi čas za kosilo in počitek se je že bližal) … AC zapustimo v Inningu, malo stran od Münchena, in že nadaljujemo po ob jezeru Ammersee. Prvi pravi postanke naredimo ob 10:42 v
HERRSCHING AM AMMERSEE, kjer se naprej sprehodimo do cerkve sv. Nikolaja, cerkev je bila sicer odprta, a z mrežo, … po hitrem ogledu se vrnemo nazaj do avta, in si v bližnji pekarni kupimo še tolpe žemljice po 3 EUR, in že nadaljujemo naprej … ob cesti se zaustavimo ob zanimivem gradu MÜHLFELD (11:06) nas je tako očaral, da smo se morali ustaviti … in že prispemo v 1 km oddaljen ANDECHS (11:18), torej cilj, zaradi katerega smo zapustili AC. Avto parkiramo na velikem parkirišču, in že od daleč se vidi, da smo prišli v zelo veliko romarsko središče … Naše Brezje in avstrijski Mariazell nista v primerjavi s tem skoraj nič … avtomobilov in avtobusov, pa množice, ki hitijo proti svetišču … Benediktinski samostan je na tem mesto od leta 1455, znan pa je tudi po izdelovanju piva, in to že od leta 1516. Naprej si ogledamo cerkev sv. Bonifacija, vmes se pridružimo eni skupini, in si ogledamo še zgornjo kapelo v kateri je množica relikvij iz vse Evrope … še ogled malo okoli, WC, potem pa se že vračamo k avtu. Ob 11:52 si v avtu privoščimo kosilo: od doma ocvrte piščančje zrezke in sveže tople žemljice … Že od cerkve zagledamo na drugi strani jezera še eno drugo veliko cerkev … kaj je ne vemo … in to je naš novi cilj. Vožnjo nadaljujemo po občutku … vmes je še kakšen obvoz zaradi dela na cesti … a to nas ne zmoti. Peljemo se čez Fischen in kmalu prispemo v DIEßEN (12:33) – torej naš želeni cilj. Sledi ogled zelo lepe cerkve sv. Štefana, potem pa že nadaljujemo naprej (Cilj današnjega dne, je prespati nekje v Nemčiji, čim bližje Švici). Po precej stranskih cestah (zelo ozke, tako, da se težko srečaš z nasproti vozečimi) nadaljujemo čez Rott Apfeldorf, Aich, in kmalu prispemo v Schongau … v krožišču zagledamo DEUTSCH ROMANTIK STRAßE, torej smo na Nemški romantični cesti, zraven pa še Romanischen Basilika … in to je dovolj dober znak za postanek .. Tako se ob 13:36 zaustavimo pred mogočno rimsko baziliko sv. Mihaela v ALTENSTADTu. Tudi notranjščina je precej stara … (primerljiva z Oglejem ali pa staro cerkvijo v Gradežu) … po ogledu nadaljujemo čez Scwabsoien, Sachsenried, Ihenried, Krotternhiil, Selbensberg, Bertofdshofen ter prispemo na AC v Martoberdorfu … ter kmalu ob 14:44 prispemo v KEMPTEN oz. ALLGAÜ, kakor pravijo domačini … No mesto se zasluži nekoliko več časa … (za parkiranje za 2 uri) vržemo v uro kovanec za 1 EUR, čeprav smo v mestu bistveno manj … a bolje plačati več, kot pa imeti ves čas skrb, da nam zmanjka časa … Parkiramo kar pred baziliko Sv. Lovrenca, ter si jo tudi najprej ogledamo, sledi sprehod mimo mlina v staro mestno jedro, mimo zanimive mestne hiše ter pa ogled še dveh cerkva (sv. Manga in evangeličansko-luterantske cerkve) … za konec se še ustavimo na turističnih informacij, kjer nam prijazno svetujejo kaj si ogledati, kam še iti … do 16.00 se vrnemo do avta in pot nadaljujemo naprej čez Steufzegen, Buchenberg, Wengen, in spet smo na AC … a ne za dolgo sej se ob 16:36 zaustavimo v ISNY IM ALLGÄU, tu za parkiranje porabimo 0,40 EUR … (ker parkiramo ob cerkvi), si najprej pogledamo prvo cerkev, se sprehodimo v mestno jedro za konec pa si ogledamo še tri cerkve nakupu skupaj z samostanskih poslopjem … ob 17:11 smo spet pri avto … in počasi si bo treba poskrbeti spanje. In s tem pričnemo že ob 17:34 v kraju EGLOFS, hiške so sicer lepe, a še sami ne vedo, če imajo prosto, tako, da si le ogledamo cerkev potem pa nadaljujemo v Wohmbrechts, Itzlings, Hinttenweiter, te končno prispemo v NEURAVENSBURG, prvo do penziona, kjer nam ponudijo prenočišče za 92 EUR na noč, potem pa se peljemo še 50 m naprej in zavijemo levo, kjer v dobimo prenočišče z zajtrk za 30 EUR (na osebo) na noč … sledi nastanitev, ob 19.39 pa še krajši sprehod po bližnji okolici … Ob 19.47 se odpravimo k počitku. Za nami je bil dolg, a zelo lep dan …

na gorenjski AC proti Karavankam

nekje na AC v Avstriji

Počivališče - KIMSKO jezero - "pogled" na moški in ženski otok (8:54)

München

HERRSCHING AM AMMERSEE (10:42)

MÜHLFELD (11:06)

samostan ANDECHS (11:18)

AMERSEE

samostan DIEßEN (12:33)

rimska bazilika sv. Mihaela v ALTENSTADTu (13:36)

KEMPTEN oz. ALLGAÜ (14:44)

KEMPTEN oz. ALLGAÜ - bazilika sv. Lovrenca

samostansko poslopje

EGLOFS (17:34)

NEURAVENSBURG (19:39)

hiša, kjer spimo prvo noč

STROŠKI PRVI DAN:
Žemljice = 3 EUR
Parkiranje 14:44–16:44 = 1 EUR
Parkiranje 16:36–17:24 = 0,40 EUR
... prevoženi kilometri: 635 km ...