- 14. 04. 2012 -
Loke - Kromberk - Ravnica - Trnovo - Nemci - Lokve - "Trnovski Gozd" - Predmeja - Gora - Col

Opis poti: Tokrat je prav poseben dan. Praznovanje 5. obletnice poroke. Na pot se ob 12.30 (po predhodni rezervaciji kosila) odpravimo od doma, sicer po primorski AC in potem od Razdrtega naprej desno po goriški hitri cesti do izvoza Selo, kjer AC pride najbližje skupaj z staro cesto ter naprej mimo Črniče, Šempas, Ozeljan, Ajševica, kjer pa zavijemo desno gor v LOKE, najprej se zaustavimo pri sv. Magdaleni, potem pa po vrhu nadaljujemo v KROMBERK, parkiramo na parkirišču pred gradom in se sprehodimo po bližnjih vinogradih in sadovnjakih ... ob 15.00 se vrnemo do gradu Kromberk ... sledi grajsko - slavnostno kosilo ob 5. obletnici poroke ... zelo lepo in oksuno pripravljeno. Ob 17.20, ko končamo praznovanje se ćez Breg in Vratca povpnemo na RAVNICO, do sv. Mohorja, od tu pa desno na TRNOVO do Marije Snežne, pot nadaljujemo čez TRNOVSKI GOZD, čez NEMCI, ter se zausstavimo pri sv. Antonu v LOKVAH tu zavijemo desno ter nadaljujemo čez TRNOVSKI GOZD ter mimo ČAVNA zavijemo levo na PREDMEJO, nadaljumemo mimo Otlice , Kovka, Gozda v COL, tu pa se spustimo dol v AJDOVŠČINO, ter po stari cesti nadaljujemo mimo Vipave, Podnanosa, razdrtega, Slavinja, Hruševja, Dilce, Hrašče v Postojno, kjer se vključimo na AC in naprej po njej proti domu. Doma smo ob 20.00.

sv. Magdalena - Loke

Češnje

KROMBERK - fige, češnje, vinska trta