- 13. 05. 2012 -
Močilnik - Retje - Ljubljanski vrh - Pokojišče

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 14.00, in sicer po primorski AC do izvoza za Vrhniko, čez Vrhniko in pred Vrhniškim klancem levo, v MOČILNIK - prvi izvir Ljubljanice ... dan po močnem deževju je bil ravno pravi, in Ljubljanica je bruhala zelo mogočno. Ko se sprehodimo okoli, pot nadaljujemo po desni makedamski cesti čez Mirke v RETJE, torej drugi izvir Ljubljanice, kjer pa je vode še več in je Ljubljanica še bolj mogočna ... sprehodimo se do treh izvirov, potem pa se vrnemo do avta in nadaljujemo v Vrhniko, ter zavijemo desno proti Bistri ... vendar tako, ko prečkamo Ljubljanico zavijemo desno nazaj v VERD, pod avtocesto in pod železniško progo pot nadaljujemo v smeri Kamnolom, ter se po par km znajdemo pred smerokazom Ljubljanski vrh 3 km ... zavijemo gor in po 3 km precej ravne ceste, le zadnja dva ovinka sta klanec prisepemo na LJUBLJANSKI VRH, do stop znaka in ograje: Vojaško območje - Videonadzor - Radioktivno območje ... tako, da kaj več razen da obrnemo navzdol nam nepreostane ... vrnemo se na prvotno cesto in po njej po gozdu nadaljujemo bnaprej ter mimo Zavrha kmalu prispemo na POKOJIŠČE do sv. Štefana, kjer imamo krajši postanek ... pot nadaljujemo po "glavni" cesti smer CERKNICA, kamor prispemo čez Logaško planoto mimo Smrčol roba ter Menišije v Begunje pri Cerknicii, tu zavijemo levo na Bezuljak ter čez Dobec in Kožljek tre Stražišče pri Dolenje Otave prispemo na glavno cesto. tu levo na Gorenje Otave, Župeno, Beč, Kržišče, Pikovnik ter smo že mimo Rakitniškega jezera, Rakitne, Preserja, Podpeči in čez Črno Vas ... Domov v poplavo, vode je iz hiše drla kot v Močilniku prispemo ob 17.50 ... sledi trourno reševanje vode iz hiše ...

MOČILNIK - izvir Ljubljanice

kapelica sv. Antona

RETJE - II. izvir Ljubljanice

LJUBLJANSKI VRH

pred Pokojiščem

POKOJIŠČE

Sv. Štefan

še pogled na Sv. Ano

potem pa domov rešavat poplavo ...