- 09. 04. 2012 -
Kum - Dobovec - Hrastnik - Zidani Most - Radeče - Žebniška Gora - Močilno - Jagnjenica - Sopota - Moravče pri Gabrovki

Opis poti: Na pot se odpravimo ob 11.00, in sicer po Dolenjski cesti ter naprej po Štajerski AC do izvoza Šentjakob, kjer zavijemo desno mimo Beričevega, Dola, Dolskega in naprej mimo Kresnic, Litije, Save vse do Hrastnika, kjer pri semaforju Trbovlje - Kum, zavijemo desno za Kum, nadaljujemo po vzpenjajoči se cesti mimo Dobovca in naprej gor proti vrhu, tik pred vrhom mimoidoče sprehajalce vprašamo, če lahko pridemo z avtom na vrh, cesta je bila namreč zasnežena ... eden od njih pa pogleda na gume, ugotovi, da so zimske, in pravi seveda brez problema, da zjuztraj pe ne bi šlo, saj je bilo ledeno ... nadaljujemo tik do vrha, kjer je večje urejeno parkirišče, ter se sprehodimo do Sv. Neže na KUM, kljub dobrim vremenskim pogojem vidljivost ni bila ravno najboljša ... po kratkem sprehodu se vrnemo do avta in spustimo po isti cesti. Za razgled se zaustavimo še v DOBOVCU, ter že nadaljujemo dol proti Savi, tokrat zavijemo desno in se ustavimo pri sv. Nikolaju v HRASTNIKU potem pa Savo prečkamo in nadaljujemo po levem bregu mimo Zlate Luknje, Suhadola in kmalu prispemo v ZIDANI MOST, tu pot nadaljujemo ob Savi in že smo pri sv. Petru v RADEČAH, pot nadaljujemo ob hribu ter prečkamo Sopoto Levo ter se zausatvimo ob poti ter peš nadaljujemo na ŽEBNIŠKO GORO, do Žalostne Matere Božje, koder je lep razgled na dolino Save ter pa Kum ... pot nadaljujemo naprej na MOČILNO do sv. Miklavža, kjer pa naše raziskovanje zaključimo saj pridemo na dve enako široki gozni cesti, brez kakršne koli oznake kam pridemo naprej, tako, da se vrnemo nazaj v Radče, in nadaljujemo levo ob Sopoti navzgor v JAGNJENICO, kjer se zaustavimo ob sv. Marjeti ter potem ob glavni cesti pod Kumom naprej mimo Svinega do SOPOTE, tu se ob cesti zaustavi ob jezerčku, in že nadaljujemo do glavne ceste Trebnje - Šmartno pri Litiji, tu zavijemo levo čez Hohovico in do zadnjega postanka - MORAVČE PRI GABROVKI, tu najprej na ovinku proti Gabrovski gori zagledamo konja, malo naprej pa še za ograjo jelene, košute in srne ... na križišču pa zavijemo desno mimo Tlaka, Okrog, ter mimo Čateža in ZAPLAZA kmalu prispemo v Trebnje, kjer zavijemo na AC in proti Ljubljani, kamor prispemo ob 17.00 ... sledi pozno kosilo.