- 03. 11. 2012 -
Brezje - Bled - Mevkuž - Poljšica - Rudnik

Opis poti: Na pot se opdravimo ob 10.40, in sicer po gorenjski AC do izvoza za BREZJE, kjer se najprej zaustavimo v cerkvi sv. Vida pri brezjanski Mariji ... še sprehod do Svete Družine, in še enkrat v cerkev potem pa na pokoplaišče obiskat sestro Manco ... Od pokopališče je mahnemo kar čez Noše in po bližnjici prispemo čez Črnivec na staro cesto za Bled. Na sredi klanca zavijemo še levo v Resje po jabolka ... za samo 9,5 EUR dobimo kar 22 kg jabolk iz sadovnjaka ... pot pa nadaljujemo kar naravnost, torej pravokotno na glavno cesto čez Gorico in Vrbnje prispemo nazaj na glavno cesto ... in že smo na BLEDU, seveda najprej na pokopališču ... potem pa še skok po kremšnite in že nadaljujemo po cesti za Pokljuko. V Gorjah zavijemo desno proti Zasipu, potem pa mimo Višelnice prispemo v MEVKUŽ, sprehod okoli cerkve, pa navrh hriba, za konec pa se še zapeljemo do konca vasi, in prispemo do čiste in precej široke Radovne, čudovit prostor za kopanje poleti ... nazaj se vračamo čez Zgornje Gorje in nadaljujemo v POLJŠICO, kjer nam družbo deloje še čisto mlade ovčke, na Bled pa se vrnemo pri železniški postaji, še vožnja okrog jezera in že se vračamo proti Ljubljani. Za konec se zaustavimo še na pokopališču na RUDNIKU, doma smo ob 15.20, za nami pa je koristen a čudovit dan.