- 01. 05. 2012 -
Mekinje - Podvolovljek - Loka pod Raduho - planina Javorje - Sv. Miklavž Ljubenske Rastke - Florijan - Nova Štifta

Opis poti: Malo pred 10.00 se odpravimo na pot po Dolenjski cesti do Rudnika in naprej po štajerski AC do izvoza Domžale, kjer AC zapustimo. Nadaljujemo čez Vir, Količevo, Radomlje, Hudo, Voljčji Potok in že smo v Kamniku, tu zavijemo sicer po glavni cesti za Kamniško Bistrico, vendar te ne prečkamo ampak takoj zavijemo desno in se najprej zaustavimo v MEKINJAH pri uršulinskem samostanu, kjer si odgledamo tudi cerkev. pot nadaljujemo čez Jeranovo in Zdušo, Podjelše, Godič, in pred križiščem za Stahovico ter Kamniško Bistrico spet pridemo na glavno cesto. Nadaljujemo čez Črno in Potok v Črni. V Podstudencu občudujemo konje, in že se v Krivčevem vzpenjamo po serpatinah navzgor. Tik po Črnivcem v Podlomu zavijemo gor levo smer Velika Planina - Podvolovljek, in že smo mimo sv. Ahacija, po par km prispemo na Krajinski Rak, oz. do Volovljeka, od tu pa se spustimo v dolino. V PODVOLOVLJEKU se naprej zaustavimo pri sv. Antonu, kjer so imeli ravno praznično sv. mašo ... potem pa nadaljujemo ob Lučnici navzdol. Vmes se zaustavimo ob cesti, kjer se začne nabiranje regratovih cvetov za regratov med. potem pa nadaljujemo naprej. V Lučah zavijemo levo in se spuščamo ob Savinji navzdol. V Strugah zagledamo smerokaz SNEŽNA JAMA, in odločimo se ter zavijemo levo proti njej. Cesta je najprej leva a oska asfaltirana, po par km pred odcepom za PANORAMSKO CESTO proti Luča pa preide v makedam, ki se zelo vleče, saj je treba obvoziti celo kotanjo ... tik (2 km) pred snežno jamo parkiramo avto ob poti, in se peš (20 min) odpravimo na KOČO v LOKI POD RADUHO (1534 m). Sprva se še malo dvignemo do kapelice, potem pa se odločimo in si v koči privoščimo slastno kosilo (2x ričet s klobaso in 1x joto s klobaso) ... postreženi smo bili v manj kot 5-tih minutah, in za 3 je prišlo le 15 EUR, mi pa smo se do sitega najedli, pa še zelo okusno je bilo. Pot nas pelje (30 min) še do bližnje planine JAVORJE mimo jame Snežnice, od tod je prekrasen razgled ... ter pa ENCIJAN ... vrnemo se dol do koče ... in do avta, ter nadaljujemo po isti poti v Struge, kjer zavijemo levo. Kmalu prispemo v LJUBNO OB SAVINJI, tu mimo zavijemo levo gor v dolino reke Ljubnice, ter se zaustavimo še pri SVETEM MIKLAVŽU Ljubenske Rastke, potem se vrnemo nazaj v Ljubno ob Savinji ter se že dvigano na SAVINO ter prispemo na FLORJAN, od koder je prečudovit razgled na eni strani na GORNJI GRAD, BOČNO in MENINO PLANINO, na drugi strani na ČRETO in levo spodaj na NAZARJE pa GORO OLJKO, zadaj pa VELENJE in ŠOŠTANJ. Pri spustu proti Gornjem Gradu, imamo najprej srečanje z veverico, nato pa modno revijo ... po par km prispemo v GORNJI GRAD, potem pa v šmiklavžu, zavijemo levo v NOVO ŠTIFTO ter mimo Matjaža in Drečnika prispemo na glavno cesto. Nazaj se vračamo čez Črnivec ter potem po isti poti mimo Mekinj proti domu, kamor prišpemo ob 17.45 ... potem se le še preoblečemo in k šmarnicam ... po večerji pa h kuhanju medu ...

Samostan MEKINJE

proti SNEŽNI JAMI

parkirišče ob poti

LOKA pod RADUHO

ričet s klobaso in jota s klobaso