- 28. 08. 2011 -
Ljubljana - Korošce - Zala - Mikičkonec - Osredek - Žgonče - Golo

Opis poti:
Popoldanski izlet pričnemo na Dolenjski cesti, kjer nam pot prekriža kolesarska dirka ... No končno se odpravimo na pot, in sicer iz Dolenjske ceste zavijemo desno na Peruzzijevo ulico ... nadaljujemo čez Črno Vas in Lipe, Jezero v Podpeč, kjer zavijemo desno ... in kmalu gor na Preserje ter Kamnik pod Krimom ... ter kmalu prispemo v Rakitno. Nadaljujemo mimo RAKITNIŠKEGA JEZERA, in že preidemo v občiuno Cerknica ... na prvem večjem "križišču" iz asfaltne ceste zavijemo na kolovoz, za smer ZAVRH, OSREDEK, SV. VID ... kmalu pridemo na "glkvno" cesto in že smo
KOROŠCAH ... med podto občudujemo prekrasen pogled, nadaljujemo naprej v SVETI VID, kjer zavijemo desno mimo ZALE, takoj za tablo (konec Zala) zavijemo levo je označeno na gozdno cesto proti slapu Kotelj ... kljub zelo deževni noči slapu ni, tako da se vrnemo na glavno cesto in nadaljujemo levo naprej do Osredka, tu se držimo skrajno levo (smer Iška - Vrbica) in po Gozdni cesti prispemo na prelep MIKIČKONEC, kjer se odpre pogled na Bukovec, Krvavo Peč in Kozlove stene, iz ene točke pa celo Kamniške alpe in Tunjice - Sv. Ana. Vračamo se čez OSREDEK, kjer se zaustavimo še ob ograjenih živalih, pa nazaj čez ZALO in SVETI VID, kjer mimo cerkve zavijemo dol in po makedamo nadaljujemo čez JERŠIČE, ZAVRH, in naprej v RAVNIK, nadaljujmo naprej na glavno cesto, in od tod levo mimo Škrabč in Zakraja do LUŽARJEV, tu zavijemo levo gor v LUŽARJE in naprej čez NAREDI, kjer zavijemo desno za smer VELIKE LAŠČE, nadaljujemo čez BANE in prispemo v ŽGONČE, kjer se povznemo do cerkvice Sv. Primoža in Felicijana, ter smo deležni lepega pogleda, že se spuščamo dol proti Logarjem in Tomažinom ter nadaljujemo levo čez Marinčke ter kmalu prispemo na ROB, kjer zavijemo desno (smer IG) mimo Cente in Osredka, Zapotoka, Kureščka na GOLO, kjer se nam spet odpre lep razgled ... nadaljujemo dol na IG, in po Ižanski cesti in Ilovški štradon proti domu.