- 21. 08. 2011 -
Ljubljana - Rakitna

Opis poti:
Na pot se odpravimo ob 6.50, in sicer ob progi na Karlovški most, dol v Botanični vrt, čez novo brv do Špice, čez Prule in ob Trnovskem Pristanu ... Ker smo bili še pred 7.30, ko Snaga vsako jutro čisti svinjarijo, ki ostane čez noč ... se mimo kupov smeti komaj prebijemo do Gradaščice in na Hradetskega most, naprej po Grudnovem nabrežje ter čez Šentjakobski most na Breg in po Hribarjevem nabrežju ter čez brv na Ribji trg, mimo tržnice v Stolnic k maši ... nazaj se vračamo če Mesarski most na Tromostovje, po Stritarjevi ulici do Mestnega trga, mimo Mačka ter čez Čevljasrki most na Breg, čez Krakovski nasip na Hradeskega most, čez Grudnovo nabrežje, Prule, Špico, novo brv, mimo Botanični vrt proti domu. Popoldne ob 17.15 ko se že malo hladi pa se po Ižanski cesti in čez Črno Vas, mimo Lip do Jezera in čez Podpeč, Preserje na Rakitno do Rakitniškega jezera, sprehodimo se okoli jezera in en krog po Rakitni, nazaj se vračamo po isti poti. Za konec se ustavimo še pri Plečnikovi cerkvi Svetega Mihaela na Barju. Potem pa polni lepih vtisov proti domu.

ob železnici

Dolenjska cesta

Rakitniško jezero

RAKITNA - sv. Križ

KONJI ob cesti ob kapelici pred Rakitno