- 11. 06. 2011 -
Vetrnik - Kozje - Pilštanj - Lesično - Drensko Rebro - Dobležiče - Dobrina - Žusem - Loka pri Žusemu - Tinski Vrh - Zibika - Slivniško jezero - Gorica pri Slivnici - Rifnik - Teharje - Plečnikove Žale

Opis poti:
Tokrat se odpravimo namensko v Kozje, in sicer na 10. obletnico obnove Kroflovine - Muzejskega društva Kozje - Kroflnov mlin - muzejske zbirke pri Špenglerju ... Vendar si zraven še veliko pogledamo. Pot pričnemo na Dolenjski AC, kjer se peljemo mimo Novega Mesta in Otočca do izvoza Krško, kjer AC zapustimo ter pot nadaljujemo ob desnem bregu Save skozi Krško, ter pred Brestanico prečkamo Savo, in nadaljujemo mimo Rajhenburškega gradu, ki je v obnovi in Bazilike Lurške Matere Božje skozi Brestanico, kmalu ko je konec kraja, zavijemo desno - smer Armeško ... Lokve ... Mali Kamen, in se na glavno cesto ponovno vključimo v Velikem Kamnu, kjer pa tik za cerkvijo, po parih metrih zopet zapustimo glavno cesto in zavijemo levo na Mrčna Sela in gor na Vetrnik ... pot je čedalje ožja ... a nam narava ponuja prekrasen pogled ... po par strmih ovinkih prispemo na
VETRNIK ... na vrhu zavjemo levo in se držimo glavne ceste, ... na kbncu pa zavijemo desno ... smer Kozje ... in čez gozd in ob Bistrem Grabnu kmalu prispemo do Kroflovine ... našega cilja v KOZJE ... najprej si ogledamo Kroflovino ... muzejsko zbirko Pri Špenglerju ... zatem pa počakomo do 10.00, ko se prične kulturni program ... Ko smo vsi povabljeni na ogled (mi smo ga imeli že ob 9.20) ... potem naj bi sledil še pohod na Vetrnik ... se MI odpravimo na ogled Kozjega ... ob 11.30 pa nadaljujemo naprej ... ob Bistrici navzgor v PILŠTANJ, pa dol v LISIČNO, pot nadaljujemo na DRENSKO REBRO in mimo DOBLEŽIČE, kjer zavijemo levoGostinice ... kjer prispemo v Loko pri Žusemu, tod zavijemo levo v DOBRINO, ter čez vas kmalu zavijo gor - desno na ŽUSEM, pri cerkvicah sv. Valentina in sv. Jakoba si privoščimo kosilo ... in že nadaljujemo dol (desno) mimo gradu Žusem in kamnoloma v dolino. Ko prispemo na glavno cesto, v Voljčji Jami zavijemo nazaj desno in po drugi strani Žusema prisemo nazaj v LOKO PRI ŽUSEMU , tokrat se držimo glavne leve strani ... ter kmalu prispemo v tinsko, kjer zaijemo gor (levo) na TINSKI VRH, kjer nas očarata dve cerkvici ... sv. Marije in sv. Ane ... ko se naužijemo čudovitega razgleda se spusimo na drugo (desno) stran v ZIBIKO, in si ogledamo cerkev sv. Jerneja ... vračamo se nazaj proti Strtenici, in se na vrhu pred Brezjem pri Lekmarju privoščimo še lepši razgled ... nadaljujemo po vrhu in se počasi spuščamo proti sv. Štefanu in desno Dobrinsko ... kmalu prispemo do SLIVNIŠKEGA JEZERA, ... in ćže smo v GORICI PRI SLIVNICI, ki jo prečkamo kar ob cerkvici sv. Urbana, ko prispemo na glavno cesto zavijemo levo in v Vezovju desno gor ter se spustimo v Jakob pri Šentjurju ... pot ndaljujemo desno proti Šentjurju, ter kmalu zavijemo strmo gor - desno na ARHEOLOŠKO NAJDIŠČE - RIFNIK, nazaj se vračamo čez Šentjur, in mimo Štor - za konec se zaustavimo še v TAHARJU ... potem na Štajersko AC in proti Ljubljani ... no prav za konec se ustavimo še na Plečnikovih Žalah v Ljubljani ... potem pa čisto zares proti domu.

Brestanica

Ljubljanske Žale

Plečnikove Žale

Ljubljanski grad

... potem pa proti domu ...