- 06. 11. 2011 -
Tuštanj - Geoss - Vače - Zasavska Sveta Gora

Opis poti:
Po kosilu, ob 14.00 se odpravimo na pot. Naš prvo postanek je bil na Rudniku, in že nadaljujemo po štajerski AC do izvoza Krtina, ter nadaljujemo po glavni cesti mimo Studenca, Sela pri Moravčah, kjer zavijemo desno in mimo Vrhpolja kmalu prispemo v
TUŠTANJ, kjer se zaustavimo pri gradu Tuštanj, v Kraščah se spet priključimo na glavno cesto za v Moravče, naprej nadaljujemo za smer Zagorje, in sicer mimo Drtije ob Drtijščici. Pri kraju Kandrše zavijemo gor desno na GEOSS - središče Slovenjije, kjer se malo zausatvimo, nadaljujemo desno dol na VAČE, kjer si ogledamo cerkev sv. Andreja, in že ndaljujemo proti Kleniku gledat VAŠKO SITULO, za konec se zaustavimo še ob piokopališču v Vačah, kjer se zgoraj nahaja FOSILNO NAJDIŠČE ... vračamo se po isti poti nazaj v Kandrše in nadaljujemo naprej v VIDRGA, kjer zavijemo desno za smer Zasavska Gora. Po gozdni cesti kmalu pridemo na vrh - 852 visoko ZASAVSKO SVETO GORO, imeli smo srečo in cerkev je bila odprta ... imeli smo tudi pevsko vajo: Jagnje Božje ... nazaj se vračamo po drugi stranu, in sicer smer Zagroje ob Savi, in sicer se spuščamo dol čez Golče in mimo Mošenika v Savo, potem pa čez reko Savo in po glavni cesti - ob Savi navzgor mimo Spodnjega Loga, Brega, Litije, Kresnic, Dolskega , Dola pri Ljubljani, Beričevega na AC in skozi predor Golovec proti domu. Dan je bil suh a bolj oblačen, a vseeno smo precej lepega videli.