- 20. 07. 2009 -
1. dan:
Ljubljana - Schönau Am Königssee - Hallein - Laufen - Oberndorf - Maria Bühel - Arnsdorf - Berndorf - Schönau Am Königssee

Opis poti: Po gorenjski AC skozi Karavanke in po avstrijski AC do izvoza za Salzburg v Nemčijo - Berchtesgaden - Schönau Am Königssee, kjer se namestimo v hišici ... Po krajšem počitku pa se odpravimo na izlet po poti SVETE NOČI ... najprej v Bercthesgaden in na začetek Rossfeld panoramske ceste, kjer po bližnjici pridemo v Hallain (približno 60 km) sledi ogled mesta in muzeja SVETE NOČI, kjer hranijo tudi Grubarjevo kitaro ... pred muzejem pa je Grubarjev grob, v cerkvi pa so njegove orgle ... nadaljujemo po avstrijski AC do izvoza Freillissing in potem po lokalni cesti do Laufna in čez most v Avstrijo v Oberndorf ... najprej si ogledamo kapelo, kjer je bila prvič izvedena SVETA NOČ ... muzeja pa žal tudi dokrat ne ujamemo (saj ga zaprejo že ob 16.00) ... sledi oglre cerkve in parka in že nadaljujemo proti Anrsdorfu ... vmes se ustavimo še pri Mariji Bühel ... v Arnsdorfu je Grüber poučeval, nadaljujemo proti Berndorfu, vmes se zaustavimo še v samostanu ob cesti ... za nazaj še iščemo Hochburg, ki pa ga ne najdemo ... Nazaj se vračamo po Avstriji v smeri proti Salzburgo nato pa po AC in nazaj v Schönau Am Königssee.

nad Halleinom (tik za mejo)

Hallein

Grubarjeve orgle

GRUBARJEV grob

muzej SVETE NOČI - originalna kitara, na katero je bila PRVIČ izvajana SVETA NOČ in GRUBARJEVA delovna soba

OBERNDORF

kapela, na mestu, kjer je bila prvič izvedena Sveta noč

župnijska cerkev Svetega Nikolaja v Oberndorfu in Gruberjev park

most, ki povezuje Avstrijo (Orndorf) z Nemčijo (Laufen)

Maria Büchl

Arnsdorf - pojoči angle, in najstarješa Avstrijska šola ter Gruberjev muzej

cerkev v Arnsdorfu

samostan, nekje na poti pred Berndorfom