- 06. 07. 2009 -
Jak (Heviz - Sümeg - Vep - Jak - Monošter

Opis poti: Po štajerski AC mimo Maribora do Dolge Vasi, čez Lenti do Heviza, kjer se kopamo 5 ur ... nadaljevanje v Sümeg (ogled cerkve in gradu), nadaljujemo čez Sarvar v Vep in mimo Somzbathely v Jak, nato mimo Monoštra in Gradca proti domu (skupaj 701 km)

Iz Ljubljane štartamo ob 05.05 ... v Heviz prispemo (s postankom za WC) ob 08.30 - najprej zamenjamo 10 EUR za parkiranje (6 ur = 1.100 FT) in še 60 EUR za kopanje - (5 ur = 2.950 FT / osebo), menjava 1 EUR = cca 260 FT.

Sledi kopanje v naravnem jezeru Heviz - voda je imela 32 stopinj (ozračje pa je bilo 25 stopinj) ob 13.50 zapustimo kopališče, in si še ogledamo cerkev v Hevizu ... nadaljujemo v 22 km oddaljeni Sümeg, kjer si najprej ogledamo cerkev

Frančiškanska cerkev v Sümegu

Sledi sprehod in ogled gradu Sümeg (vstopnina 1.500 FT / osebo)

Za konec si privoščimo še WC za 100 FT in pijačo za 250 FT nadaljujemo v Sarvar in Vep, kjer pa gradu ne najdemo ... zato nadaljujemo mimo Somzbathely do Jak, kjer si ogledamo mogočno - staro cerkev - vstopnina 1 EUR / osebo

že se peljemo naprej v Monošter, kjer pa je žal ob 19.00 že vse zaprto

Čez mejo v Avstrijo in po avstrijski AC mimo Gradca do Šentilja in po naši AC proti domu. Doma smo ob 22.00 ... za nami pa je prekrasen dan.