- 21. 07. 2008 -
2. dan: Weingarten - Ravensburg - Spiele Land - Weingarten

Takoj po zajtrku pakiranje, in plačilo za sobo ... in že se voziva v Ravensburg. Ponedeljek - zanimiv dan ...v mestu je bilo vse praznično ... praznovali so 125. letnico tovarne RAVNESBURGER ... ravno ta dan ... cel teden, a ta dan je bil glavni ... vse v mestu je bilo zaprto tudi cerkve in turistične informacije ... skratka vse ... ob 9.00 se je pričela glavna parada, ki se je vila po mestnih ulicah ... parada - predstavitev tovarne RAVENSBURGER je trajala 2 uri in pol ... do 11.30 ... čez kakšnih pet minut, po koncu, pa se je ulilo kot iz škafa.

Odločila sva se, da greva v SpieleLand, saj v mestu nimava kaj početi, če je vse zaprto. Že sva bila v parkirni hiši in se peljeva proti SpieleLandu ... zanimivo ... povsod so table, nikjer pa ne piše kolko kilometrov je (verjetno je bilo vsega skupaj kakih 10) ... Ko se ustaviva na semaforju ... pa se zgodi ... ko skušam dati v prvo, je prestavna ročica čisto mehka, in se vrti v vse smeri ... že razmišljam, kam bi porinil avto s ceste ... vklopim vse štiri utripalke ... vseeno malo poskušam, če lahko kaj naredim ... v trenutku mi uspe ... z Božjo pomočjo prestavim v (verjetno 3. jo prestavo) ... in potem samo peljem ... peljem ... ne proti Spilelandu ... ampak šrti naslendjem kraju ... ... nikjer nič ... ob cesti zagledam nove avtomobile, in nekaj kot kakšen servis ... bila je Mazdina trgovina ... ustavim in zapeljem na dvorišče ... povsod vse zaprto, potem na dvorišču najdem nekoga s semdvičem v ustih, zmotim ga, in mu skušam razložiti kakšen problem imam ... to je bilo ob 12.30 ... razložil je, da ima servis malico, in da prično delati ob 13.00 ... med čakanjem pokličem svojega serviserja v Notranje Gorice, ki mi razloži, da je avto potrebno dvigniti, namestiti ročico, in zamenjati varovalko ... zatem pokličem tudi AMZS v Ljubljano ... kjer mi razložijo, da lahko štartajo šele naslednji dan, da vožnja traja 10 ur, in, da rpevoz stane 1,6 EUR + DDV / 1 km v eno smer (700+700 km = 1400 km) ... no ob 13.00 res odprejo servis ... nekako v nemščini opišem kaj je narobe, in kaj na bi se naredilo ... in res prijazni serviserji ... porinejo avto do dvigala, ga dvignejo ... in v 15 minutah je bil avto spet voznem stanju ... seveda, skrb, če je vse v redu ... pa je še ostala ... končno nadaljuejva v SpieleLand ... in si dava duška v zabaviščnem parku ... sva rabila kar nekaj, časa, da sva prišla k sebi. Po igrah ... še malo po trgovina po ogledu sestavljank ... take za 1000 kosov so imeli po 5 EUR ... za 2000 pa po 10. ... Malo sva šla še gledat, za kakšen drug hotel ... a sva šla v enega samo na večerjo ... potem pa sva se vrnila v istega - Sonnen v Weingarten ... le soba je bila druga (še boljša kot prvo noč)