- 07. 07. 2007 -
6. dan:
Linderhof - AmmerSattel - Plan see - Reutte - Fussen - Schwangau - NeuSchwangau - Wies - Steingaden - Palting - Schongau - Landsberg - Kaufering

Že zvečer sva ugotovila, da si v Linerhofu nisva vsega ogledala. Zato sva že takoj po zajtrku bila v Linderhofu, kjer še ni bilo nikogar. Šla sva gledat paviljon z zlato streho, ki pa je bil še zaprt. Zato sva se sprehajala po parku še do lovske koče, kapele, glavnega vhoda na posestev in potem nazaj.

Končno sva dočakala otvoritev, in paviljon so nama odklenili.

Še par slik "praznega" dvorca

in že sva odhajala novim dogodivščinami naproti.

Šla sva čez prelaz AmmerSattel v Avstrijo, mimo Plan see v Reutte in potem na obmejni Fussen. Tu sva šla malo v nakupe in tankat, saj je bencin v Avstriji občutno cenejši kot v Nemčiji. Nadaljevala sva v Nemčijo, in to v Schwangau ... kjer sva zagledal ob cesti en lep grad s polno ljudmi ... vendar ta ni bil najin cilj ... se nama pa je željeni grad prikazal čez nekaj trenutkov.

Ustavila sva se na parkirišču Schwangau in se podala v dolgo vrsto pri čakanju na vstopnice. Vzela vsa za oba gradova, in sicer: za prvega vsa termin dobila ob 12.45 in drugega ob 15.20 - zanimivost je to, da moraš biti ob uri na vhodu (z maksimalno zamudo 10 min)

Tako sva svi najprej ogledala STARI GRAD - Schlos HohenSchwangau - Visoki labodji grad

... na potinsva si najprej ogledala grajsko kapelo ... nato pa sva nadaljevala peš proti gradu

vmes sva gledala dol na krasen razgled

in sem pa tja tudi na novi grad

in že sva bila na vrhu, in čakala, da bo ura 12.45. Vmes sva si ogledovala grajsko dvorišče in pogled v vse smeri.

Sledi ogled Schlos HohenSchwangau

Po ogledu sva se vrnila v dolino ... časa je bilo še dovolj

zato sva šla k jezeru Alp See na kosilo iz popotne torbe

in že sva se vzpenjala proti novemu gradu. Vmes nama je družbo delala veverica na drevesu,

med potjo pa se je pred nama razprostiral prekrasen ragled.

Dan je bil res čudovit. Najprej sva šla na en zelo visok most, kjer je razgledna točka na Schloss Neuschwanstein - Novi labodji grad

ja razgledna točka je na spodnji sliki desno

in že je sledil ogled gradu Schloss Neuschwanstein - Novi labodji grad

Skozi okna se je prikazoval čudovit, enkraten pogled. Ko t zanimivost - na tem gradu je vodstvo v slovenščini, sicer posenetek a vseeno.

Še pogled na Alp see

in že sva se oddaljevala, po Nemški romantični cesti ... še malo sva se ustavila, da iz daljave poslikava pravljična gradova.

in že sva prispela do mogočne cerkve Weiss

Cerkev je s svojimi mogočnimi poslikavami skoraj lepša od tiste v Ettalu.

Pot sva nadaljevala naprej po Nemški romantični cesti. Ustavila sva se v Pätingu, kjer so v cerkvi ravno imeli adoracijo,

zato sva pot kar nadaljevala mimo Schongau do Lansberga, kjer sva iskala prenočišče. Lansdberg je zelo zanimivo mestece, ki si ga pa žal nisva ogledala. Pri enem prenočišču sva vprašala za prosto sobo, pa se je zunaj pojavil lastnik - niki splitčan, ki se naju je zelo razveselil, da sva "njegov človek" ... povedal nama je, da je v Landsbergu vse zasedeno, da pa ima prijatelja v Kauferingu, in nama je že razerviral prosto sobo ... Tako sva že hitela v Kaufering, in prispela v Hotel RID poleg železniške postaje.

Cena cca 32 EUR / osebo

Hotel RID
Bahnhofstrase 24
86916 Kaufering
Tel: 08191/658-0, Fax: 08191/658-329
www.hotel-rid.de

Dobila sva sobo z ločenima posteljema, ta je bila edina še prosta, ko sva si razpakiala, sva šla na krajši sprehod okrog hotela in na večerjo ... potem pa spat.