- 24. 02. 2006 -
Izvir Vipave -Vipavski križ - Sveta Gora - Goriška brda - Dobrovo - Medana - Čedad - Stara gora - Sveti Andraž

Opis poti:
Na pot se odpravimi po Dolenjski cesti in Peruzzijevi cesti ter potem po primorski AC do Razdrtega in naprej po cesti proti Novi Gorici. Naš prvi postanek je Vipava, oz.
IZVIR VIPAVE ... pot nadaljujemo naprej po Vipavski dolini mimo Zemona in Ajdovščine na VIPAVSKI KRIŽ, pot nadaljujemo naprej v Novo Gorico in že se mimo Solkana vzpenjamo na Skalnico proti SVETI GORI ... dol se spustimo po isti poti i čez Solkanski most pridemo na drugi breg Soče v GORIŠKA BRDA po glavni cesti mimo Podsabotina, Huma, Kojsko, Gonjače, - vmes se zaustavimo še na razglednem stolpu in nadaljujemo čez Šmartno in končno prispemo na DOBROVO, kjer si ogledamo grad ter že nadaljujemo naprej v bližnjo MEDANO, nazaj se vrnemo v Dobrovo in čez mejni prehod Neblo v Italijo ... najprev v ČEDAD, nadaljujemo na STARO GORO, staro romarsko Božjo pot ... za konec se vračamo čez Čedad v Gorico, v bistvo v predmestje gorice v ŠTANDREŽ ... v tovarniško trgovino čokolade ... nazaj se vračamo čez Novo Gorico in po isti poti proti domu ...

- Razdrto

--------- - Grad Dobrovo
- Medana
-------- - Marijino Vnebovzetje
- Čedad (Cividale del Friuli)
- Stara Gora (Castelmonte)
-------- - Cerkev
- Gorica (Gorizia)
- Štandrež (S. Andrea)

Pogled s SKALNICE

SVETA GORA na SKALNICI

razgledni stolp v GOROŠKIH BRDIH

... ena članica ni želela gor v višave ... (pogled na avto od zgoraj)