- 03. 06. 2006 -
Koreno - Planina - Sveti trije kralji - Žiri - Bistra

Ob 14.00 smo se dobili na Rakovniku in se po AC peljali do odcepa Brezovica in čez križišče na Dobrovo proti Horjulu, kjer smo zavili desno na našo prvo točko - KORENO, kjer nas je točno ob 15.00 kljub visoki oblačnosti pričakal čudovit razgled na bližnjo in daljno okolico ter cerkev Svetega Mohorja in Fortunata

Pot smo nadaljevali čez Samotorico, ker so nas razveselile koze z igrivostjo in krave z posebnimi vodnim efektom - tuš

Zopet smo prišli na glavno cesto in zavili desno proti Suhemu dolu, kjer smo zopet zavili desno na naš drugi cilj Planino. Zopet čudovit razgled, in kot bi načrtovali zopet je bilo polno uro 16.00 pri Svetem Andreju.

Vrnili smo se nazaj v Suhi dol in že nadaljevali proti Smrečju, kjer smo zavili na tretji cilj - Vrh Svetih treh kraljev ... zopet čudovita točka s prelepim razgledom na vse konce in kraji. Imeli smo srečo - prišli smo točno ob 17.00, v zelo okrašeno cerkev, saj so pred cerkev, takoj ko smo odšli iz nje (bila je odprta) prišli ženin in nevesta, ter svatje - imeli so poroko.

Namesto, da bi se vrnili nazaj proti Horjulu oziroma proti Vrhniki smo šli naprej proti Žirem, in se potem odločali kam nazaj; ali proto Gorenji vasi ali proti Idriji. Na koncu smo zavili levo, ter si najprej ogledali Žirovsko cerkev.

No na koncu spet točno ob polni uri; ob 18.00 nismo šli proti Idriji, ampak mimo Rovt in Zaplane proti Logatcu ter nato po stari cesti v Vrhniko, kjer smo pri semaforju zavili desno proti Borovnici, in se najprej ustavili v Bistri. Spet smo imeli srečo, saj so v muzejskem delu imeli ohcet in smo si lahko vse razen muzeja, ki je bil že zaprt ogledali brezplačno.

Najprej smo si ogledali izvir Bistre, nato pa se podali v muzejski del.

Za konec pa smo si ogledali prav zanimive racmane in raco.

In naše raziskovanje se je zaključilo ob 20.00 ko smo se čez Borovnico, Preserje in Podpeč ter Lipe in Črno vas po Ižanski cesti vračali prti domu. In se ob 20.30 vrnili na Rakovnik polni novih dogodivščin in lepih vtisov ...